Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Licht op video? + Voorstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Licht op video? + Voorstellen

    Beste forumleden,

    Graag wil ik mezelf even voorstellen gevolgd door een vraag. Een speciaal topic onder de titel, "voorstellen" o.i.d. heb ik niet kunnen vinden. Dus doe ik het hier. Mijn naam is Niels 21jaar en ben student Industrial Design. Fotografie heeft al verschillende jaren mijn interesse en heb ca. een half jaar geleden een 7D gekocht en aan de slag gegaan. Er zijn al aan vele Gb's geschoten. Hoop op dit forum veel kennis op te vergaren en waar mogelijk/nodig advies geven (Enkel als ik er verstand van heb, want zoveel ervaring heb ik nog niet)

    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Momenteel ben ik bezig aan een project waarbij ik iets extra's wil doen d.m.v. fotografie/videografie. Veel dingen lukken zoals ik ze wil, echter heb ik een idee gekregen van het volgende filmpje. (Hoop dat ik een link zo mag/kan plaatsen) http://www.youtube.com/watch?v=H1VjFLpW724
    De eerste 30 seconden wordt er heel creatief gebruik gemaakt van verlichting (TL-buis?) echter voor fotografie zie ik weinig problemen enkel als ik dit zou willen filmen zoals hier gedaan, hoe krijg ik dit voor elkaar. Ik kan niks bedenken waardoor je lichtvegen vast kan leggen op film. Werkt dit dan toch dmv fotografie (sluitertijd) of niet?

    Is er iemand die hier misschien antwoord op kan geven?

    Mvg C220amg
Working...
X