Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitale onderwatercamera of niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • digitale onderwatercamera of niet

    Ik ga naar maleisië toe, ik ben onder andere van plan om daar te gaan snorkelen. Ik zou graag een digitale onderwatercamera kopen om foto's te maken. (Ze hoeven niet van super hoge kwaliteit te zijn) Mijn budget is helaas niet zo hoog (max. 200 euro). Ik zou alleen niet weten welke camera goed is. Het liefste wil ik een camera die niet heel lang moet laden voordat je weer een foto kan maken en waarvan de accu niet heel snel van opraakt, maar wel mooie vakantie foto's maakt. Dus welke camera kan ik het beste kopen voor dat geld.

  • #2
    Re: digitale onderwatercamera of niet

    Met Uw budget ... wegwerpcamera,denk ik.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: digitale onderwatercamera of niet

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Met Uw budget ... wegwerpcamera,denk ik.
      Ik zat eigenlijk meer te denken aan iets als de Olympus µ TOUGH-8010. Die is iets van 195 euro.

      Comment


      • #4
        Re: digitale onderwatercamera of niet

        Heb in het analoge tijdperk een wegwerpcamera gehad van fuji en was tevreden over het resultaat.

        Comment


        • #5
          Re: digitale onderwatercamera of niet

          Helaas ben ik niet zo goed met analoog. Daarom zou ik dus toch graag een digitale camera willen hebben, zodat ik de mislukte foto's gelijk weg kan gooien.

          Comment


          • #6
            Re: digitale onderwatercamera of niet

            ik heb reeds meer dan twee jaar twee olympussen µ 1010 en een onderwaterhuis en ben er zeer tevreden van. Het onderwaterhuis heb ik nodig omdat ik er inderdaad mee duik en dat is vaak dieper dan de toegestane 10m gedurende een uurtje. Als het voor te snorkelen is en je kan het je permiteren zou ik toch een onderwaterhuis bij kopen hoor.
            Ik doe met een geladen batterij makkelijk twee duiken van een anderhalf uur. Met de nieuwste versies zal dat niet minder zijn.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: digitale onderwatercamera of niet

              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
              ik heb reeds meer dan twee jaar twee olympussen µ 1010 en een onderwaterhuis en ben er zeer tevreden van. Het onderwaterhuis heb ik nodig omdat ik er inderdaad mee duik en dat is vaak dieper dan de toegestane 10m gedurende een uurtje. Als het voor te snorkelen is en je kan het je permiteren zou ik toch een onderwaterhuis bij kopen hoor.
              Ik doe met een geladen batterij makkelijk twee duiken van een anderhalf uur. Met de nieuwste versies zal dat niet minder zijn.
              ""Mijn budget is helaas niet zo hoog (max. 200 euro).""
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: digitale onderwatercamera of niet

                Heeft er iemand ervaring met de olympus though 8010? Ik las op internet namelijk nogal wat verschillende reacties. De een zegt dat het een super goede camera is voor die prijs en de ander zegt dat het veel te duur is... Ik denk namelijk dat het die wordt maar er staat nergens hoe lang je er precies mee in het water kan...

                Comment

                Working...
                X