Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor 18-105mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikkor 18-105mm

    ik kocht op ebay tweedehands de nikkor 18-105mm VR, het is mijn eerste moderne lens die ik heb met VR , al mijn andere zijn oudere nikkors AFD , ik las al dikwijls eens tema's over stille AF , voor de ene belangrijk , voor de andere minder , voor mij helemaal niet , omdat ik meer landschappen neem en bloemen , het was raar zo met een stille te werken , ik hoorde helemaal niets , steld ie nu wel scherp of niet ? Ben het nu al beetje gewoon en weet dat ie scherp steld , alles is een gewoonte, maar ik mis toch wel het zoemend geluidje van het scherpstellen ,maar word het ook gewoon zonder,ik bedoel maar dat er toch heel wat overdreven word met die stille AF, maar het is toch een prima lens ze is zo goed als niet en heb 150 euro betaald , bij mediamarkt in roeselare stond ze nog 308 euro
    Last edited by koen1950; 28 mei 2011, 06:33.

  • #2
    Re: Nikkor 18-105mm

    Bij een echte fotowinkel kost ie maar een 200 euro ipv 308 bij Mediamarkt...
    dslr4dummies

    Comment


    • #3
      Re: Nikkor 18-105mm

      De AF van deze Nikkor maakt inderdaad heel weinig geluid.
      Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

      Comment


      • #4
        Re: Nikkor 18-105mm

        Oorspronkelijk geplaatst door dslr4dummies Bekijk bericht
        Bij een echte fotowinkel kost ie maar een 200 euro ipv 308 bij Mediamarkt...
        Ja ik koop altijd bij kamera express en daar kost ie 189 euro ,je ziet maar dat mediamarkt ook niet zo goedkoop is

        Comment


        • #5
          Re: Nikkor 18-105mm

          "Mediamarkt: ik ben toch wel gek!"
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #6
            Re: Nikkor 18-105mm

            Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
            "Mediamarkt: ik ben toch wel gek!"
            Ik ben dan misschien gek, maar een D700 voor €1600 en nog wat euri heb ik daar 2,5 jaar geleden niet laten staan.....
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Nikkor 18-105mm

              Dan ben je inderdaad niet gek ...
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

              Comment


              • #8
                Re: Nikkor 18-105mm

                Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Ik ben dan misschien gek, maar een D700 voor €1600 en nog wat euri heb ik daar 2,5 jaar geleden niet laten staan.....
                altijd vergelijken is de boodschap!
                soms kan je een mooi slagje slaan, maar de 18-105 voor >300 euro, is er over!
                dslr4dummies

                Comment

                Working...
                X