Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuws 5DmkIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuws 5DmkIII

    Gevonden op ===>
    Reports regarding Canon's plans to replace the popular EOS 5D Mark II camera have been circulating around the Web since the beginning of April, and now the first specifications of the DSLR have come to light.


    Rapporten over Canon's plannen om de populaire EOS 5D Mark II camera te vervangen zijn circuleren rond op het web sinds het begin van april, en nu de eerste specificaties van de DSLR aan het licht gekomen.



    De nieuwe Canon camera zal worden verzocht de 5D Mark III en, net als zijn voorgangers, zal een functie full-frame 35mm sensor.

    Echter, de resolutie heeft inmiddels opgestaan ​​uit de 21.1MP van de Mark II van 32MP en Canon heeft ook een reeks andere verbeteringen zoals een hogere ISO-bereik (die begint bij 100 en gaat de hele weg tot aan 25.600) en een bijgewerkt Digic V beeldprocessor.

    Dit is afgestemd op een betere beeldkwaliteit en verbeterde ruisonderdrukking in vergelijking met zijn voorganger te leveren.

    Daarnaast is de camera wordt geleverd met een nieuwe 19-punts autofocussysteem, een iets groter LCD-scherm dat ook gebruik maakt van een nieuw aspect ratio, een nieuwe video autofocus technologie en is compatibel met CompactFlash (Type I of type II) geheugen kaarten.

    Continu-opnamen De Mark III prestaties is verhoogd van 3,9 bps, voor de huidige iteratie van de 5D, om 4.2fps.

  • #2
    Re: Nieuws 5DmkIII

    Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    Gevonden op ===>
    Reports regarding Canon's plans to replace the popular EOS 5D Mark II camera have been circulating around the Web since the beginning of April, and now the first specifications of the DSLR have come to light.


    Rapporten over Canon's plannen om de populaire EOS 5D Mark II camera te vervangen zijn circuleren rond op het web sinds het begin van april, en nu de eerste specificaties van de DSLR aan het licht gekomen.



    De nieuwe Canon camera zal worden verzocht de 5D Mark III en, net als zijn voorgangers, zal een functie full-frame 35mm sensor.

    Echter, de resolutie heeft inmiddels opgestaan ​​uit de 21.1MP van de Mark II van 32MP en Canon heeft ook een reeks andere verbeteringen zoals een hogere ISO-bereik (die begint bij 100 en gaat de hele weg tot aan 25.600) en een bijgewerkt Digic V beeldprocessor.

    Dit is afgestemd op een betere beeldkwaliteit en verbeterde ruisonderdrukking in vergelijking met zijn voorganger te leveren.

    Daarnaast is de camera wordt geleverd met een nieuwe 19-punts autofocussysteem, een iets groter LCD-scherm dat ook gebruik maakt van een nieuw aspect ratio, een nieuwe video autofocus technologie en is compatibel met CompactFlash (Type I of type II) geheugen kaarten.

    Continu-opnamen De Mark III prestaties is verhoogd van 3,9 bps, voor de huidige iteratie van de 5D, om 4.2fps.
    ik denk dat het in het engels beter verstaanbaar is, François, want ik vermoed dat je het heb vertaald met Google Translater en dat resultaat is dan koeterwaals maar zeker geen nederlands ....

    "Reports regarding Canon's plans to replace the popular EOS 5D Mark II camera have been circulating around the Web since the beginning of April, and now the first specifications of the DSLR have come to light.

    The new Canon camera will be called the 5D Mark III and, just like its predecessors, will feature a full frame 35mm sensor.

    However, its resolution has now been raised from the 21.1MP of the Mark II to 32MP and Canon has also brought a series of other improvements such as a higher ISO range (which starts at 100 and goes all the way up to 25600) and an updated Digic V image processor.

    This has been tuned to deliver better image quality and improved noise reduction when compared with its predecessor.

    In addition, the camera also comes with a new 19-point auto-focus system, a slightly larger LCD that also uses a new aspect ratio, a new video auto-focus technology and is compatible with CompactFlash (Type I or Type II) memory cards.

    The Mark III's continuous shooting performance has been raised from 3.9fps, for the current iteration of the 5D, to 4.2fps.

    According to the Canon Rumors website, the Japanese company has built three such prototypes of the EOS 5D Mark III and these were sent out for testing to various key photographers.

    No information regarding the release date of the Mark III is available, but this is expected to arrive before Canon rolls out a replacement for the EOS-1Ds.

    The current version of the EOS-5D was announced in September of 2008 and it uses a 21.1MP full-frame sensor which is paired with a DIGIC 4 image processor.

    The Mark II was the first DSLR to feature 1080p video recording and the Mark III is expected to improve the video capabilities of its predecessor."
    Last edited by RichKE; 27 mei 2011, 18:21.
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

    Comment


    • #3
      Re: Nieuws 5DmkIII

      Niet zo'n grote stap voorwaarts zo op het eerste zicht... 21,1 is echt al veel hoor. Nog eens de helft erbij... zullen nogal bestanden uitrollen in RAW.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: Nieuws 5DmkIII

        Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        Niet zo'n grote stap voorwaarts zo op het eerste zicht... 21,1 is echt al veel hoor. Nog eens de helft erbij... zullen nogal bestanden uitrollen in RAW.
        Goed voor heel grote afdrukken met veel detail.
        Maar of iedereen dat ook werkelijk nodig heeft, dat is natuurlijk een andere zaak.

        We zullen eerst afwachten tot Canon zelf de specificaties vrijgeeft, aan geruchten hebben we niet veel.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuws 5DmkIII

          Nog meer pixels betekent ook dat je (nog) beter glas nodig hebt.
          Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

          Comment


          • #6
            Re: Nieuws 5DmkIII

            Oorspronkelijk geplaatst door annoh Bekijk bericht
            Nog meer pixels betekent ook dat je (nog) beter glas nodig hebt.
            naar ik vernomen heb zou men mits een adaptor er Nikor lenzen op kunnen zetten
            idem voor de flits
            dat is een serieuze stap voorwaarts in verband met lenzen flitsers en

            Comment


            • #7
              Re: Nieuws 5DmkIII

              wat ik vooral een minpuntje vindt, is de fps voor continious shootings, zelfs hier doet mijn 40d het beter alhoewel is die ook wel maar een derde aan pixels als de nieuwe 5d mark 3 er 32 gaat hebben
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #8
                Re: Nieuws 5DmkIII

                Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                wat ik vooral een minpuntje vindt, is de fps voor continious shootings, zelfs hier doet mijn 40d het beter alhoewel is die ook wel maar een derde aan pixels als de nieuwe 5d mark 3 er 32 gaat hebben
                Veel FPS zal je noot bij de 5D vinden... Canon moet nog steeds z'n producten kunnen differentiëren.

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuws 5DmkIII

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Goed voor heel grote afdrukken met veel detail.
                  Maar of iedereen dat ook werkelijk nodig heeft, dat is natuurlijk een andere zaak.
                  Een hoog aantal pixels laat ook meer uitsnede toe.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuws 5DmkIII

                    Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                    Veel FPS zal je noot bij de 5D vinden... Canon moet nog steeds z'n producten kunnen differentiëren.
                    Plus die bak van een spiegel die moet klapperen (en het mechanisme erachter uiteraard ook)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuws 5DmkIII

                      32 MPx en maar 4 fps?? Liever 21 MPx en 8 fps.

                      Niet veel nieuws, zelfs teleurstellend. En AF loopt nog steeds achter op nikons d700.

                      Ik hoop dat er een ingebouwde commander flitser is ingebouwd. Da's veel handiger dan video.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuws 5DmkIII

                        Als je een snelle AF wilt kan je altijd een 7D nemen, die is snel.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuws 5DmkIII

                          32 megapixel... hoe groot zal één RAW file op ISO 6400 o.i.d. wel niet worden

                          Voor mij hoeft de resolutie niet hoger. De stap van de 12MP van de 5Dc naar 21MP is best wel erg bruikbaar. Maar 21MP is toch echt wel genoeg voor mij. Ik heb dus ook liever 21MP met nog betere hoge iso's en grotere dynamisch bereik dan en camera met nóg meer pixels..

                          Verder zou ik graag een iets betere AF willen (wie niet hè). De AF van de 7D lijkt mij wel ideaal, zeker als ze die AF punten ook nog iets verder naar de buitenkant zouden kunnen brengen. Meer FPS is op zich welkom maar heb ik niet persé nodig. De ingebouwde flitscommander vind ik wel een erg goed idee. Maar die werkt toch d.m.v. de ingebouwde flitser? Dus dan zal dat niet gaan zeker, tenzij ze een flitser inbouwen in de 5DIII..
                          www.indetailfotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuws 5DmkIII

                            Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                            Canon moet nog steeds z'n producten kunnen differentiëren.
                            Ze zijn niet meer marktl..der met een korte maar met een lange ... dus die luxe kunnen ze zich niet meer permitteren ... vanaf de D3/D300+1D MKIII débacle is hun rijk uit en staan ze nu zelfs fundamenteel op achterstand en dit niet alleen tov Nikon ... ze hebben nog steeds een interessanter lenzenassortiment, maar ook dat is bijna niet meer relevant ... dit van een Canon gebruiker

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuws 5DmkIII

                              Ik kijk eerder uit naar het moment dat de 1D MIV's 2e hands op de markt beginnen komen ...
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                              Comment

                              Working...
                              X