Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thailand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thailand

    Ik ga in juli voor 28 dagen op reis naar Thailand .
    We gaan naar bangkok (dag of 4) en van daaruit naar Hua Hin - Surat thani - Koh samui en Koh Phangan.

    De camera die mee gaat is een sony alfa a33, dus naast foto's maken kan ik ook HD filmen.
    Ik heb een 16GB SDHC kaart. De lenzen die tot mijn beschikking staan zijn de standaard 18-55 lens, een minolta af 35 - 70 en een minolta af 80- 200 als ik me niet vergis.

    Heeft iemand nog tips i.v.m. wat hiervan zéker mee te nemen,
    Hoe ze in te pakken/mee te nemen?
    Wat nog eventueel bij te kopen (lens/statief/filter/...?)
    Ik las ergens in een oud topic iets over een polarisatiefilter?

    Ik weet dat het decor er is, het land is prachtig om foto's te maken, dus wil ik ook een paar prachtige foto's proberen te maken.
    Ik ben zeker niet zo een professional als de meeste hier, maar ik doe men best :-P.
    Dus alle tips zijn zeker welkom !

  • #2
    Re: Thailand