Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D3100

    Hellow daar

    Ik heb me hier aangemeld omdat ik van plan ben om binnen dit en een maand een DSLR aan te kopen. Nu heb ik me al even ingelezen, en ik ben eruit dat ik de D3100 wil van Nikon.
    Ik heb van verschillende mensen advies gevraagd en naar wat zij me konden vertellen, zullen er inderdaad nog wel betere spiegelreflexen zijn maar ik zou deze kopen omdat ik nog student ben en mijn budget dus ietwat beperkt is, maar ik toch wel beginnen met fotograferen.. Gezien ik dus ook nog alles moet leren lijkt mij dit wel een goeie aankoop om een beetje mee te beginnen spelen

    Ik heb nu een compactcamera maar ik heb het idee dat ik aan het eind ben met dat toestel. Niet dat ik er niet tevreden van ben, integendeel, maar ik wil dingen fotograferen die daarmee niet zo goed lukken. Vandaar dat ik dus een spiegelreflex wil kopen...

    Zijn er mensen die eveneens dit toestel hebben en die nog tips of dergelijke hebben bij de aankoop of algemeen bij dit toestel?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Nikon D3100

    Mee spelen zal geen probleem zijn, mee fotograferen ... da's wat anders.
    Zonder lens gaat dat niet werken.
    Wat wil je eigenlijk gaan fotograferen?
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D3100

      :P
      Daar heb je een punt, het is een kit dat ik op het oog heb, met een AF-S DX 18-55mm VR lens bij.

      Wat wil ik gaan fotograferen: portretten, fauna en flora en wel eens wat skyline achtige foto's om het zo te zeggen...

      Comment

      Working...
      X