Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bhphotovideo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bhphotovideo

    Hallo,

    Ik zoek nog een lens en tijdens een dood moment ben ik op de website van bhphotovideo gekomen. Een aantal jaar geleden heb ik daar ook mijn 17-40 L gekocht en dat is zonder problemen verlopen.

    Blijkbaar is hun website aangepast dat je bij het vervoer ook nog eens de extra kosten kunt laten berekenen (zie afbeelding)



    Een kleine rekensom geeft als resultaat $ 715,95 of € 503,92 .

    Heeft iemand er recentelijk al iets gekocht en zijn deze tarieven de echte tarieven en komt er achteraf geen extra kosten van de Douane bij ?

    Bedankt !

    Christof
    Christof Laeremans

  • #2
    Re: bhphotovideo

    Oorspronkelijk geplaatst door ChristofLaeremans Bekijk bericht

    Een kleine rekensom geeft als resultaat $ 715,95 of € 503,92 .

    Heeft iemand er recentelijk al iets gekocht en zijn deze tarieven de echte tarieven en komt er achteraf geen extra kosten van de Douane bij ?

    Bedankt !

    Christof
    als je heel veel geluk hebt, komen er geen extra kosten bij... maar in de meeste gevallen voor dit bedrag en van de US, reken er maar 30% bij...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: bhphotovideo

      Ik kijk regelmatig op hun site voor de reviews (bijvoorbeeld hoeveel materiaal je in een bepaalde tas zou kunnen steken, het comfort ervan, enz) en afbeeldingen. Nog niets gekocht, omdat de prijs op zich wel goed is, maar met alle kosten erbij het het gewoon niet waard is om het van zo ver te laten komen...
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

      Comment


      • #4
        Re: bhphotovideo

        Bedankt voor de antwoorden. Het was gewoon om te weten als de voorgestelde kosten correct waren, en met die 30% (of meer) er bij loont het echt niet de moeite om het te doen afkomen dan steun ik nog liever de Europese economie.

        Christof
        Christof Laeremans

        Comment


        • #5
          Re: bhphotovideo

          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          als je heel veel geluk hebt, komen er geen extra kosten bij... maar in de meeste gevallen voor dit bedrag en van de US, reken er maar 30% bij...
          Heb je daar een bron van?
          In zijn post staat al duidelijk een bepaalde rekensom aan taksen aangerekend.

          Het zou mij dan ook wel zeer verwonderen dat bovenop die 247$ daar nog eens 30% bijkomt ...

          (ik beweer niet dat de rekensom van bhpvideo daarom correct is)

          Als je bijvoorbeeld een Kindle bestelt bij amazon, dan is het bedrag dat zij berekenen ook effectief wat je moet betalen. Indien de import kosten hoger liggen dan wat amazon aanrekende, dan betalen zij het verschil. Indien het lager zou liggen, krijg je dat verschil dan ook niet terug.

          Maw, ze laten gewoon iedereen een gemiddelde betalen van de importkosten die zij ontvangen.

          Comment

          Working...
          X