Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24-70 of 17-55

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 24-70 of 17-55

    Beste forumbezoekers,

    Ik ben in het bezit van een D90 maar had graag de D700 ook nog aangschaft..

    Maar na een ervaring heb ik gemerkt dat de 24-70 niet echt heel snel is (in focus). Is de 70-200 sneller? Zelfs de 85 vond ik moeilijk snel te focussen...
    Ik heb nog geen ervaring met de 17-55 2.8..

    Is dat vergelijkbaar? Is die sneller?

    Ik zou eventueel de 17-55 (nikon of tamron) aanschaffen voor de D90 en primes gebruiken op de D700..
    Of toch 24-70 op D700?

    Hartelijk dank!

  • #2
    Re: 24-70 of 17-55

    Oorspronkelijk geplaatst door Maayanger Bekijk bericht
    Beste forumbezoekers,

    Ik ben in het bezit van een D90 maar had graag de D700 ook nog aangschaft..

    Maar na een ervaring heb ik gemerkt dat de 24-70 niet echt heel snel is (in focus). Is de 70-200 sneller? Zelfs de 85 vond ik moeilijk snel te focussen...
    Ik heb nog geen ervaring met de 17-55 2.8..

    Is dat vergelijkbaar? Is die sneller?

    Ik zou eventueel de 17-55 (nikon of tamron) aanschaffen voor de D90 en primes gebruiken op de D700..
    Of toch 24-70 op D700?

    Hartelijk dank!
    24-70 AF-s en een niet snelle autofocus

    Dat is mij een totaal vreemd verhaal, ik ben er alvast heel tevreden over, ik zou er zeker niet over twijfelen, en deze kopen om op een D700 te gebruiken

    Als je een 17-55 DX koopt die je alleen maar kan gebruiken op je D90 krijg je daar zeker spijt van, Nikon 17-55 is een prima objectief en niet sneller dan een 24-70, maar met een 24-70 in combinatie met een D700 kan je veel meer aan, bv. veel hogere iso.

    Comment


    • #3
      Re: 24-70 of 17-55

      Oorspronkelijk geplaatst door Maayanger Bekijk bericht
      Ik ben in het bezit van een D90 maar had graag de D700 ook nog aangschaft..