Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basistoestel met locatie indicator

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Basistoestel met locatie indicator

    Beste,

    Welk toestel Nikon/Canon is het best om te starten? Ik zou willen fotograferen, een filmpje draaien in HD, voldoende MP's willen voor digitaal in te zoomen, makkelijk in te stellen, ... Ik zou evt. wel een locatie-indicator wensen, zodat ik dat in Google kan opladen en de locatie automatisch wordt aangeduid. Thanks! Is dit nuttig?

  • #2
    Re: Basistoestel met locatie indicator

    Geen Nikon/Canon maar voldoet perfect aan uw eisen:

    panasonic DMC TZ20
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Basistoestel met locatie indicator

      Of de sony a55, of de nieuwe sony bridge dsc hx 100.
      Het programma wordt meegeleverd. Je moet maar een tab aanklikken in het programma en de locatie wordt automatisch getoond in Google.

      Comment


      • #4
        Re: Basistoestel met locatie indicator

        Sony A55 heeft een gps ingebouwd.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: Basistoestel met locatie indicator

          Ook de laatste nieuwe Canon PowerShot SX230 HS. Schijnt ook een geweldige beeldkwaliteit te hebben trouwens...

          Comment


          • #6
            Re: Basistoestel met locatie indicator

            Ik ben aan het uitkijken voor een vriend en ik d8 ook gelijk aan de TZ20 mr die zou tegenvallen bij minder licht, slechtere ruisprestaties bij hogere ISO's?
            Bij de TZ7 was dat niet het geval indertijd mr de standaarden liggen nu mss wat hoger.

            Ik zou hem ook de Canon powershot SX230 HS aanraden omdat daar in test alles wat beeldkwaliteit aangaat kleur enzo goed wordt beoordeeld?
            Ik vind, je moet ook met een compactje deftige fotos leveren en je niet laten overdonderen aan al die gadgets als -430mm lens, GPS, touchsrreen enzo ook al zit een deel ervan ook wel in de Canon maar daar zou ik hem zeker geen extra punten voor geven...

            TZ20 of SX230? dus voor mezelf.
            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
            BE-Wommelgem
            .: 20D & D700 :.

            Comment


            • #7
              Re: Basistoestel met locatie indicator

              Er is ook nog de Canon SX 220 HS. Identiek aan de 230, enkel de GPS ontbreekt en je spaart weer een 30e ongeveer

              Comment


              • #8
                Re: Basistoestel met locatie indicator

                Oorspronkelijk geplaatst door madman_diddi Bekijk bericht
                .... Ik zou willen fotograferen, een filmpje draaien in HD, voldoende MP's willen voor digitaal in te zoomen, makkelijk in te stellen, ... Ik zou evt. wel een locatie-indicator wensen, zodat ik dat in Google kan opladen en de locatie automatisch wordt aangeduid......
                en wat mag dat allemaal gaan kosten?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Basistoestel met locatie indicator

                  'k Heb 'm in een ander topic al gesuggereerd: misschien zo'n Sony HX ? Een paar maanden geleden had je de HX5V die een erg goed lensje had en er is nu een HX9V die ook erg goed zou moeten zijn...
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                  Comment

                  Working...
                  X