Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mk2 + (L) Lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 5D mk2 + (L) Lenzen

    Wegens tijdgebrek doe ik al mijn Canon materiaal van de hand. De laatste tijd kom ik zelden nog aan fotograferen toe en dat is zonde om al dit moois te laten liggen.
    Hou het wel aub realistisch bij prijsbiedingen, de prijzen zijn mij redelijk bekend en er is echt geen haast bij. Al het materiaal is in perfecte nieuwstaat tenzij het vermeld is.

    * Canon 5D mark II body. Perfecte Nieuwstaat en amper 1550 clickx volgens de tool EOS info. Toestel is iets meer dan een jaar oud (aankoop tofoto Duitsland) dus kan nog heel lang mee. Komt met originele verpakking, kabels en handleiding. Enkel de kabel om camera met pc te verbinden heb ik niet meer aangezien ik steeds Card Reader gebruikte, alsook de cameradop kan ik niet meer vinden. Dit is echter geen probleem aangezien er steeds een lens op zit... Er zit ook een tweede ORIGINELE Canon Batterij bij en een SANDISK 4GB III CF kaart + Dust patrol FF sensor cleaning Brush.
    vraagprijs: 1550 eur => VERKOCHT

    *Canon 70-200 L F2.8 IS lens in Perfecte nieuwstaat. Voorzien van alles wat er bijzit als je hem in de winkel zou kopen. Niets van schade of krassen. Je krijgt er een UV filter alsook CPL filter bij!
    Vraagprijs: 1300 eur ==> VERKOCHT

    *Canon 28-70 F 2.8 In zeer goede staat. Zonder verpakking. Uiteraard voorzien van doppen en zonnekap. Krasjes op zonnenkap maar optiek en werking prima! Voorzien van UV filter. Deze lens is mijn scherpste lens in combinatie met de 5DII body. Ze is al enkele jaartjes oud, maar moet zeker niet onderdoen voor de recente 24-70 2.8, in tegendeel zelfs!
    Vraagprijs: 650 eur => VERKOCHT

    *Sigma 12-24 4.5-5.6 DG EX breedhoekslens. Perfecte UWA voor FF body. In Perfecte nieuwstaat met alles erop en eraan. Verpakking, doppen, draagtas, etc... Jaartje oud.
    Vraagprijs: 475 eur

    *Sigma 120-400 4.5-5.6 APO DG OS telelens. Slechts 1x gebruikt en in perfecte staat. Ook hier zit alles bij...Verpakking, boekje, pouche, zonnenkap, etc.... Nog in garantie tot en met 22-11-2013! Voorzien van UV Filter.
    Vraagprijs: 600 eur => VERKOCHT

    *Canon Speedlite 430EX flitser + sto-fen omnibounce + Lambency Diffuser.
    Zeer weinig gebruikt.
    Vraagprijs: 140 eur => VERKOCHT

    * Setje hama UV + CPL filter 58mm (ongebruikt)
    Vraagprijs: 25 eur

    Ik probeer de volgoorde van reacties te respecteren indien de vraagprijs geboden wordt voor een object.
    Al het materiaal kan (liefst) getest en afgehaald worden te Melsbroek (nabij Vilvoorde)
    Mensen die meerdere dingen kopen krijgen voorrang en kan misschien nog een kleine compensatie voor geregeld worden .
    Last edited by boerkejos; 30 mei 2011, 07:56. Reden: update
Working...
X