Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer welke objectieven voor huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wanneer welke objectieven voor huwelijk

    Tot mijn verbazing is er op dit forum geen folder voor huwelijksfotografie, nochtans een populair medium.

    Ik had graag geweten welke gedachtegang er schuilt achter de keuze van objectief en standpunt. Heb je een strategie in gedachte, welk materiaal gebruik je voor welke fase?

    Vermeld telkens het formaat dat je gebruikt anders heeft het objectief weinig zin.

  • #2
    Re: Wanneer welke objectieven voor huwelijk

    Het is zeer normaal dat er geen forum is voor huwelijksfotografie, om de simpele reden dat je hier spreekt over beelden uit de privé sfeer. Beelden plaatsen kan enkel indien je een toestemming hebt van je modellen, in dit geval het koppel en gevolg.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Wanneer welke objectieven voor huwelijk

      wat is het nut te weten, waarneer welke objectieven men "voor" het huwelijk gebruikt?
      hangt zo wie zo van de lokatie af.
      binnen.
      buiten.
      veel licht.
      weinig licht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Wanneer welke objectieven voor huwelijk

        Vergeet niet dat objectiefkeuze altijd persoonlijk is en dus afhangt van de fotograaf. Sommigen zweren bij primes, anderen bij zooms. Sommigen gebruiken graag tele, anderen groothoek. Ik denk dat het sowieso wat moeilijk is om "tips" te geven. Zelf heb ik graag een 24-70 op één body altijd bij de hand, op de andere body een groothoek (14-24) of de 70-200 afhankelijk van het moment. Mijn persoonlijke favoriete combinatie: 24-70 op de D3 en 70-200 op de S5. Door de cropfactor bij die laatste ideaal voor candids in de kerk of receptie. Maar nogmaals, dat is een persoonlijke keuze, dus geen "juist of verkeerd". Gewoon doen waar je je goed bij voelt?

        Roeland
        www.135mm.be
        @135mm_leuven
        info@135mm.be

        Comment

        Working...
        X