Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotocamera keuze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotocamera keuze

    Hallo, ik ben Sebastiaan Thys en ik wil een camera kopen.
    Ik studeer Landschap en tuinarchitectuur, hiervoor moet ik regelmatig foto's maken enz.
    Nu heb ik een camera van de blokker, waardoor de kwaliteit zwaar tegenvalt.
    Ik zou de camera gebruiken om landschappen, bomen, gebouwen, tuinen, detail foto's van bladeren of knoppen te fotograferen. Maar ook alledaags gebruik, onder andere voor men andere hobby koi en bmx. Met men huidige camera kan ik geen fatsoenlijke foto's trekken van de vissen en ik kan geen scherpe foto krijgen wanneer men met een snelheid voorbij komt ge-bmxed.
    Ik zou de camera moeten meesleuren op wandelingen door landschappen,... dus liefst zou ik een camera hebben die niet te veel weegt.
    In een lokale fotowinkel hadden ze mij een nikon of een canon aangeraden, welke weet ik niet meer.
    Mijn budget is tussen de 500-600euro.

    Ik hoop dat jullie mij hiermee kunne verder helpen, ik heb er namelijk niet veel verstand van.

    Groeten Sebas

  • #2
    Re: Fotocamera keuze

    Voor wat jij verlangt van een camera zal je toch een ander budget nodig hebben zelfs voor 2dehands materiaal.

    Comment


    • #3
      Re: Fotocamera keuze

      Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      Voor wat jij verlangt van een camera zal je toch een ander budget nodig hebben zelfs voor 2dehands materiaal.
      waarom??

      micro 3/4 moet al lukken hoor!!!
      zo zeggen stap een degelijke fotowinkel binnen en ze zullen je wel helpen hoor!

      speigelreflex iets minder, alhoewel 100 euro er bij en je hebt al keus uit de leuke instap kits.

      zou het daarvoor zeker niet laten!
      nikon stuff

      Comment

      Working...
      X