Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hasard Cheratte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hasard Cheratte

    Beste,

    Morgen ben ik van plan om naar de steenkoolmijn in Hasard Cheratte te gaan. Aangezien ik van West-Vlaanderen ben en het een lange rit zal worden had ik graag geweten of er iemand onlangs nog geweest is en of het nog de moeite is om te gaan...

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Hasard Cheratte

    Ik heb tot heden al 3 locaties gedaan en vond Cheratte de mooiste locatie tot op heden. Cheratte heb ik 2 maanden geleden gedaan.

    Je kan er werkelijk verdwalen!
    flickr - level: enthousiaste beginner ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Hasard Cheratte

      Allright, dan zal ik de trip wagen. Bedankt!!

      Comment


      • #4
        Re: Hasard Cheratte

        Oorspronkelijk geplaatst door KevD Bekijk bericht
        Allright, dan zal ik de trip wagen. Bedankt!!
        er loopt wel een bewaarder rond... je kan eigenlijk best toegang vragen aan die man... langs de berg naar beneden is een hele wandeling... En dan staat ie daar je toch op te wachten...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Hasard Cheratte

          Handige tip, kan me veel klauterwerk besparen!

          Comment


          • #6
            Re: Hasard Cheratte

            Late reactie van me maar ik versta dat niet van dat klauterwerk (is niet de eerste keer dat ik dit hoor). Er is een toegang via een achtertuintje, dit is vreselijk steil maar slechts een paar 10tallen meters, er is ook een toegang over de schouder van een heuvel achteraan.
            Ik wil zeggen : geen sprake van een lange lastige wandeling hoor.

            Een mooie locatie, dat wel. Maar wel een van dat soort dat niet vraagt om stralend blauwe hemels.

            Comment


            • #7
              Re: Hasard Cheratte

              Paul, ik heb het niet enkel over deze locatie, we hebben al genoeg mogen klauteren op andere locaties om binnen te geraken

              Comment


              • #8
                Re: Hasard Cheratte

                jaja die locatie ga ik ook nog zeker doen!
                laat me weten of het de moeite is!
                gisteren nog nr HH3 geweest en tuchtschool, twas een spannend avontuurtje, de flikken stonden ineens daar, maar zijn gelukkig niet binnengekomen en na een tijd weer weggegaan, ik heb ondertss rustig mijn foto's kunnen maken :-)

                Comment

                Working...
                X