Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's voetbalploeg & bbq

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's voetbalploeg & bbq

    Hello all,

    ik ben ll gevraagd om binnenkort eens de lokale voetbalploeg te gaan fotograferen (groepsfoto) & een kleine fotoreportage te doen tijdens de jaarlijkse bbq van deze ploeg.

    Ik ben nog niet zo lang bezig met fotografie & bezit momenteel slechts een Canon 550D & een tamron lens 18-270 F3.5 - 6.3.

    een opsteekflitser heb ik nog niet (ik hoop weldra een 580 te kopen van canon)

    enige tips over hoe ik deze best aanpak & of mijn lens zal volstaan ? of zoek ik beter naar een andere lens (en dewelke dan ?)

    Gr.

    McJerry
    Canon EOS 550D - Tamron 18-270 mm - Canon 50 mm F1.8 II - Sigma 170 - 500 mm

  • #2
    Re: foto's voetbalploeg & bbq

    mi zal de groothoeks (op 18mm) volstaan voor de groepsfoto. De rest van de foto's zal vermoedelijk buiten genomen worden dus dat zal wel in orde komen.

    Veel geluk!
    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

    Comment


    • #3
      Re: foto's voetbalploeg & bbq

      je spullen zijn voldoende hoor.
      in het begin zullen ze je een beetje in de gaten houden met je toestel, maar gaande weg vergeten ze jou en gaan zich normaal gedragen.
      zeker met je 18-270mm hoef je niet al te dicht bij te komen.
      veel plezier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: foto's voetbalploeg & bbq

        Mocht je gaan flitsen, probeer dan van te voren de techniek van het flitsen onder de knie te krijgen. Bij een goede flitstechniek zie je niet zo sterk dat er geflitst wordt.

        En als je een groepsfoto gaat maken, bedenk van te voren waar je dat gaat doen vanwege hoeveelheid licht en vooral ook achtergrond.
        Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

        Comment

        Working...
        X