Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 500D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 500D

    Hej jongens,

    Ik ben nogal nieuw in de fotografiewereld, maar ben van plan om een camera aan te schaffen.
    De Canon EOS 500D lijkt mij een goed toestel, zou deze willen gebruiken voor het fotograferen van, planten, landschap, dieren, oude gebouwen, mensen,...
    Is deze hiervoor geschikt?
    Heb al een tijdje zitten kijken op de site van photohall, omdat er hier eentje in de buurt is.
    En deze hebben een aantal pakketjes van de EOS 500D maar ik weet niet welke ik moet nemen, dus hierbij vraag ik jullie raad.
    Deze hebben ze in hun gamma:
    CANON EOS500 + 18/55 + 75/300 € 699,00 ( http://www.photohall.be/photohall_nl...SL_SEARCH_WORD )
    CANON EOS500D + TAMRON 18/200 € 699,00 ( http://www.photohall.be/photohall_nl...SL_SEARCH_WORD )
    CANON EOS 500D + EF 50MM F/1.8II + LEXAR 16GB € 699,00 ( http://www.photohall.be/photohall_nl...SL_SEARCH_WORD )
    CANON EOS500D + 18/55 + PRINTER CP800 € 699,00 ( http://www.photohall.be/photohall_nl...SL_SEARCH_WORD )
    OF!!
    Moet ik de body apart kopen en een andere lens apart? Een lens die zowel close-ups kan maken als ver inzoomen? Of kan dit ook met de 18/55 of de 75/300?

    Mijn voorkeur zou uitgaan naar de 1ste maar geef gerust jullie mening!
    Heb ook een tijdje liggen kijken voor een Nikon D3100, is dit een betere keus dan de Canon EOS 500D?

    Alvast bedankt!
    Vriendelijke groeten!
    Last edited by Cruizerke_; 18 mei 2011, 18:00.

  • #2
    Re: Canon EOS 500D

    De eerste set heeft een groot bereik maar helaas een set lenzen die je links moet laten liggen.
    Als je geen probleem hebt met een lenswisseltje, dan is een set met EFs 18-55 IS + EFs 55-250 IS veruit te verkiezen.
    Wil je een superzoom, dan de Canon EFs 18-200 , dat is de minst slechte van de redelijk geprijsde.