Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro SD dagen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro SD dagen

    Hallo alle macro fans,

    Bij deze richt ik weer enkele macroSD dagen in.
    Deze dagen zullen door gaan op
    zaterdag 18 Juni .....http://forum.belgiumdigital.com/f22/...ni-366958.html
    zondag 3 Juli ....... http://forum.belgiumdigital.com/f22/...-a-367112.html
    zaterdag 16 Juli ..... http://forum.belgiumdigital.com/f22/...-a-367113.html

    Omdat het hier om 3 SD's gaat, gaan deze door steeds op een andere plaats.
    Uitleg hier over in andere topics die ik morgen in orde maak, en dan verschijnen zodat de inschrijvingen makkelijker zijn.

    Kijk maar eens of jullie een van deze dagen kunnen.

    Het programma ziet er als volgt uit:

    Vroege morgen+- 7.00 uur samenkomst op afgesproken plaats
    Voor de gene die van verder moeten komen, die hoeven dan niet midden in de nacht op te staan
    En de beestjes slapen dan nog voldoende


    Rond 11 uur was er dan een etentje gepland
    tijdstip is eventueel nog aan te passen

    omdat we zo vroeg op de been waren zullen de magen wel knorren

    dan word er een kleine maaltijd benut (Kleine kaart ,grote kaart aan jullie de keuze) die krijg ik nog door via mail.
    Die ik dan aan julie doorstuur via u mail om iets te bestellen zodat de voorbereiding voor de zaak een stuk makkelijker is.
    En wij sneller bedient zijn

    Dit gaat door in de brasserie Hepperhuys te Heppeneert een klein dorpje aan de Maas.

    Om 12.30 gaan we naar de boomkikker

    deze shoot gaat door in de Doort
    Een plaatsje net over de grens met Maaseik en geeft nadien een makkelijke aansluiting op de autostrade A2 met aansluiting op de E314 richting Antwerpen. Voor degene die naar huis willen.
    Een afsluit uur kan ik hier moeilijk op plakken omdat die beestjes zo fotogeniek zijn en je er gauw een paar uurtjes zoet mee bent.

    Er kan nadien ook nog een gezellig terras worden gedaan op de markt van Maaseik
    maar die keuze is aan jullie

    Door de shoot van de boomkikker beperk ik het aantal deelnemers per SD dag tot max 25 personen

    Dus bij deze kijk jullie agenda eens na
    Morgen verschijnen dan de plaatsen waar de SD's doorgaan met meer gegeven van de plekken zelf(voormiddag)

    Een deel van Park Hoge kempen zit er ook tussen.
    Maasvallei op grondgebied van Dilsen Stokkem.

    SD's s'morgens gaan door op het grondgebied van Dilsen-Stokkem.

    Groetjes liliane
    Last edited by lilybie; 19 mei 2011, 23:31. Reden: link toegevoegd naar de SD dagen
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Macro SD dagen

    Kijk al uit naar morgen
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: Macro SD dagen

      De eerste 2 SD's zit ik in 't buitenland; de laatste SD op 16 juli kan ik meegaan.
      Kan je mij voorlopig inschrijven Liliane

      Comment


      • #4
        Re: Macro SD dagen

        Ik heb er zeker weer zin in! Moet de datum nog even bekijken.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: Macro SD dagen

          Oeioeioei : die 3 dagen vallen telkens in het werkweekend van mijn vrouw
          Maar goed, je komt gelukkig op tijd met de data zodat er eventueel nog iets geregeld kan worden (toch voor minstens één SD-ke).
          Ik kijk uit naar de verdere details alvorens ik eventueel kan bevestigen.
          Ondertussen blijf ik hopen ...
          Master the craft, and the art will follow.
          Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
          http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

          Comment


          • #6
            Re: Macro SD dagen

            Alle lof voor dergelijk initiatief, maar ik hoop oprecht dat er rekening gehouden zal worden met het "invasieve" karakter van macrofotografie. 25 personen + statieven op zoek naar boomkikkers, ik houd mijn hart vast. Gewoon een bedenking. Ik zou zeker ook eens informeren bij de beheerders van het gebied.
            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

            Comment


            • #7
              Re: Macro SD dagen

              Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
              Alle lof voor dergelijk initiatief, maar ik hoop oprecht dat er rekening gehouden zal worden met het "invasieve" karakter van macrofotografie. 25 personen + statieven op zoek naar boomkikkers, ik houd mijn hart vast. Gewoon een bedenking. Ik zou zeker ook eens informeren bij de beheerders van het gebied.
              dit heb ik al lang op voorhand gevraagd anders zou ik het niet doen
              heb hier de toestemmig voor gekregen trouwens dit is een openbaar gebied met de boomkikker als uithangbord .gebied is voldoende groot om niet met z'n allen op een hoop te staan
              wij zijn niet de enige, afgelopen zaterdag was er nog een grote groep aanwezig,
              en de richt lijnen die te volgen zijn, komen in de topics te staan.
              zo wie zo is een statief overbodig omdat je toch je weg tussen de bramen moet zoeken en als je met de poten van je statief tussen de bramen begint te woelen zijn ze weg
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Macro SD dagen

                Dat klinkt heel positief Liliane
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                Comment


                • #9
                  Re: Macro SD dagen

                  Ik had heel graag meegegaan maar de 18e juni moet ik werken tot 14 u, de 3e juli zit ik op Werchter en de 16e juli op Rock Herk . Zijn dat gratis events ? Krijg je daar tips van profs ?
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Macro SD dagen

                    zeer tof Liliane
                    18 juni kan ik zeker niet , zomer verlof (Corsica)
                    maar die twee ander 3 en 16 juli moet het zeker lukken, ben benieuwd naar de locaties
                    Last edited by IngridVD; 18 mei 2011, 22:47.
                    groetjes Ingrid

                    Comment


                    • #11
                      Re: Macro SD dagen

                      Hm, klinkt super

                      Zeker interesse voor 18 juni. Maar 'k vrees dat ik vroeg zal moeten opstaan Ik kijk uit naar meer info

                      Comment


                      • #12
                        Re: Macro SD dagen

                        moogt mij opschrijven voor alledrie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Macro SD dagen

                          Hoe schrijf ik in ? Weet wel niks van macro.

                          YMMV Nerdi
                          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Macro SD dagen

                            Zaterdag 18 juni is het reenactment in Waterloo en daar ga ik jaarlijks naartoe. Op 3 juli ben ik een weekske in Frankrijk maar de 16de juli kan ik wel van de partij zijn.

                            Schrijf me aub in voor de 16de. Alvast hartelijk bedankt! Ik heb je hiervoor net een PM gestuurd.
                            Last edited by roadrunner; 19 mei 2011, 06:59. Reden: PM verstuurd met inschrijving
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #15
                              Re: Macro SD dagen

                              Eén van de zaterdagen wil ik graag meegaan.
                              Ik kijk uit naar morgen, voor meer nieuws.

                              Groeten,
                              Jacques
                              BD0681BE -
                              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                              Comment

                              Working...
                              X