Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

..in tegenstelling tot...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ..in tegenstelling tot...

    ..het niveau wat hier de laatste tijd geplaatst word door al de cracken is deze maar een simpele plaat maar ik post hem toch...

    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: ..in tegenstelling tot...

    een mooie Pascal.
    en net als deze jonge aanplant zal groeien, zal jij dat ook doen in fotografie.
    maar denk erom; regelmatig vocht tot je nemen, anders droog je uit en verdord je.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: ..in tegenstelling tot...

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      een mooie Pascal.
      en net als deze jonge aanplant zal groeien, zal jij dat ook doen in fotografie.
      maar denk erom; regelmatig vocht tot je nemen, anders droog je uit en verdord je.
      grt,bouk.
      ....te laat...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: ..in tegenstelling tot...

        Je oogst wat je zaait.... en dit is alvast een heel mooi begin. Het hoeft niet allemaal te
        schreeuwen om aandacht. Schoonheid hoeft niet altijd op je aan gerend te komen. Soms
        mag ze het op haar gemak doen -zoals hier- met de handen in de broekzakken en tergend
        traag. Maar ze komt er. Daar is het schoonheid voor.

        Comment


        • #5
          Re: ..in tegenstelling tot...

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          ..het niveau wat hier de laatste tijd geplaatst word door al de cracken is deze maar een simpele plaat maar ik post hem toch...
          Ik vind dit geen simpele plaat. Dit is ook niveau, maar gewoon op een andere manier.
          Variatie moet er zijn. En daarbij heeft elke crack zijn specialiteit ...

          Comment


          • #6
            Re: ..in tegenstelling tot...

            Pascal ,ik ben blij weer eens zo een plaat gezien ,de natuur zoals we het zien in onze getrouwe streek ,men zou bijna vergeten hoe mooi het bij ons kan zijn en is !ik vind het heel mooi en verzorgd afgewerkt ,mooie diepte ,de kleur van de aarde met die jonge groene plantjes ,en het mooie contrast in de wolken ,knap

            Comment


            • #7
              Re: ..in tegenstelling tot...

              De lucht is fraai, en de lijnen werken ook prima. Waarschijnlijk kun je deze foto een paar weken later nogmaals maken en wordt ie nog beter - het groen is dan iets groter en meer aanwezig. Ik vind het nu een beetje aan de voorzichtige kant. Een lager standpunt zou kunnen werken, dicht op de plantjes, maar dan verlies je weer een hoop van de curve.
              Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

              Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

              Comment


              • #8
                Re: ..in tegenstelling tot...

                De jonge maïs schreeuwt bijna om regen uit de wolken op de achtergrond.
                Ik vind dit een mooie eerlijke foto die nu wel past in een tijd van grote droogte die serieus problematisch aan het worden is voor de mensen die afhankelijk zijn van het land en het weer.
                vriendelijke groeten, Kurt
                Mijn foto's
                Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                Comment


                • #9
                  Re: ..in tegenstelling tot...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
                  Ik vind het nu een beetje aan de voorzichtige kant.
                  Marcel bedankt voor je mening..die ik zeer waardeer.

                  Inderdaad en daarom was ik ook voorzichtig om hem te plaatsen...
                  Maar je hebt mensen van het gewone werk en mensen die iets verder gaan zoeken zoals er hier uitblinkers zijn waar ik alleen maar van kan dromen....
                  En soms zie ikzelf tussen mijn foto's 2 of 3 keer per jaar eens iets echt goeds dat uitblinkt..
                  De rest van het jaar zie ik gewone landschapjes...
                  Daarbij komt nog eens dat ik nu bijna 3 maand ver ben en nu pas een fatsoenlijke balans met mijn 1Ds begin te"voelen"..Het apparaat zelf met zijn instellingen dat wist ik al van het begin..
                  Maar de feeling en het stuk eigen maken dat duurt wel even....
                  Ik geef daarom ook iedereen de raad...als je een goed toestel hebt en het heeft geen gebreken...Blijf erbij....Ik maak in ieder geval deze fout niet meer..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: ..in tegenstelling tot...

                    Inderdaad een gewone foto maar er dan toch iets mee gedaan wat jou technische kennis verraad. Aandacht voor lijnen, compo, kleuren,enz...
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: ..in tegenstelling tot...

                      Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                      Inderdaad een gewone foto maar er dan toch iets mee gedaan wat jou technische kennis verraad. Aandacht voor lijnen, compo, kleuren,enz...
                      Dank je wel K.photo..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: ..in tegenstelling tot...

                        Niets mis met die simpele platen. Integendeel, deze zijn ondergewaardeerd. Compo zeer goed, door het lijnenspel/dieptewerking van het jonge groen. Ook dramatische lucht werkte goed mee. Enkel de kleuren zijn te veel gesatureerd, naar mijn gevoel althans.
                        Jochenvde Photography
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: ..in tegenstelling tot...

                          Mooie kleurtjes
                          nikon coolpix s9100

                          Comment


                          • #14
                            Re: ..in tegenstelling tot...

                            Pascal, op den duur worden we hier allemaal veel te veel gewoon, en riskeren we dat we een gewoon goede plaat niet meer goed genoeg vinden.

                            Knappe plaat hoor ! Verzorgde compo. Het licht zat wel een beetje tegen...

                            Had ook zo eens iets in gedachten, maar dan met tegenlicht, waardoor de frisgroen maisplantjes mooi oplichten... Natuurlijk moet je dan op het juiste moment op de juiste plaats zijn he
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • #15
                              Re: ..in tegenstelling tot...

                              Fijne compositie!
                              Kleuren en contrast vind ik ook heel fraai.
                              WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                              Comment

                              Working...
                              X