Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minder leuk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • minder leuk

    tja ...

    http:/ /users.telenet.be/timleyn/hangman_compo.jpg

    btw, ik ben niets van plan hoor

    critics please !

    [Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
    Last edited by Soeki Wan; 16 mei 2011, 18:17. Reden: Foto achter linkje geplaatst

  • #2
    Re: minder leuk

    Eerste vertelt volgens mij al het hele verhaal, de bevestiging hoefde niet zo noodzakelijk.
    Al vind ik het toch sterk.

    Comment


    • #3
      Re: minder leuk

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Eerste vertelt volgens mij al het hele verhaal, de bevestiging hoefde niet zo noodzakelijk.
      Al vind ik het toch sterk.
      zelfde idee als Doudeke.
      zowel het eerste beeld als het laatste, vertellen op zich het hele verhaal.
      dus één beeld tonen van die twee is inhoudelijk sterker dan die middelste er nog bij voegen.
      dat is erover.
      ik vind de laatste de beste, het meest aan de verbeelding overlatend.
      mooie omzetting en bewerking. doet analoog aan.

      Comment


      • #4
        Re: minder leuk

        Heel sterke reeks! Prachtig uitgevoerd, al sluit ik me graag aan bij mijn voorgangers dat 1 en 3 voldoende waren geweest


        EN ik zou echt wel werk maken van de foto hier te posten zodat hij niet achter een linkje blijft staan, je foto verdient dat!
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

        Comment


        • #5
          Re: minder leuk

          Bedankt voor de commentaar. Jullie hebben inderdaad volkomen gelijk. Ne mens leert bij newoar :-)

          Grtz,
          Tim

          Comment


          • #6
            Re: minder leuk

            Da's een heel late reactie hé Tim?! Link naar de foto werkt zelfs niet meer.
            Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
            Fujifilm X100V - Sony RX100M3

            Comment

            Working...
            X