Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canonstoresale.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canonstoresale.com

    Ik ga me binnenkort een telelens aanschaffen van Canon.
    Heeft iemand al ervaring met Canonstoresale.com?
    Prijzen zijn daar merkelijk lager dan elders.
    Groetjes
    Eric

  • #2
    Re: Canonstoresale.com

    If it's to good to be true, it probably is.

    Comment


    • #3
      Re: Canonstoresale.com

      ziet er verdacht goedkoop uit.
      Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
      website: http://www.hung.be
      facebook - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Canonstoresale.com

        Tip: doorzoek het forum op 'te mooi om waar te zijn' ...

        Bekijk dan dit: http://www.whois.net/whois/Canonstoresale.com

        Domain Name.......... canonstoresale.com
        Creation Date........ 2011-05-06
        Registration Date.... 2011-05-06
        Expiry Date.......... 2012-05-06

        Wat zegt dat? Dat dat domein enkele dagen geleden is geregistreerd.
        Trek zelf maar je conclusies.
        Have fun!
        EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

        Comment


        • #5
          Re: Canonstoresale.com

          kwou dat deze prijzen realiteit waren 1300euro voor een 5D mkII
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Canonstoresale.com

            Het antwoord op dit soort vragen is hier al dikwijls gegeven. Mijn raad: bestellen en hier blijven posten hoe alles evolueert... (Voor de slechte verstaander, het is sarcastisch bedoeld)

            BTW, je mag ook op mijn rekening storten, het resultaat is hetzelfde alleen heb je dan een goed doel gesteund.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Canonstoresale.com

              Site verwijst door naar cameract.com

              Kijk es hier:
              This website is for sale! webutation.net is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, webutation.net has it all. We hope you find what you are searching for!

              Comment


              • #8
                Re: Canonstoresale.com

                Ik heb even een search gedaan op "when local businessman George Hatfield" en wat blijkt, firstcameras.net is "toevallig" ook door hem opgericht. Die site is offline omdat, zoals alle scamsites, deze na een redelijk korte tijd van het net worden gehaald. Helaas komen ze net als onkruid nog sneller terug dan ze verdwenen zijn.

                Lees vooral dit nog eens.

                BTW, de site is "alweer" gehost in Rusland.

                In het kort:

                * Als het er te mooi uit ziet om waar te zijn dan is het dat ook.
                * Zoek op who.is de domeinnaam op, zo kan je zien wanneer de site geregistreerd werd en door wie (hoewel het meestal fake naam/adresgegevens zullen zijn). Scamsites zijn geen lang leven beschoren en als ze maar pas geregistreerd zijn en beweren al jaren leider op de markt te zijn dan...
                * Als ze logo's gebruiken van creditkaartfirma's en die staan niet gelinkt naar deze firma's dan...
                * Betaling via Western Union en andere "wire transfer dan .....
                * Als ze beweren er voor te zorgen dat je je niets van douaneformaliteiten moet aantrekken dan.....
                * Google op firmanaam in combinatie met "fraud" of "scam" of zelfs "problem"
                * kopieer een de eerste 5-10 woorden van hun algemene voorwaarden en google deze zin tussen aanhalingstekens, je komt zo waarschijnlijk sites tegen die dezelfde tekst gebruien en ook scamsites zijn. Scammers zijn namelijk lui en gebruiken dezelfde layout of templates voor al hun sites.
                * Gebruik in Firefox de add-on "Tineye" en zoek op foto's van hun winkel. Je zal er verbaasd van staan dat dezelfde winkel een twee- of meerlingbroertje heeft op andere locaties.

                Hopelijk helpt dit om in de toekomst niet meer opgelicht te worden.

                Wat politie betreft, vergeet het. Je ziet geen geld terug en de daders worden niet gepakt. Ze hebben waarschijnlijk al weer één of meerdere sites online waar ze exact hetzelfde doen.


                Misschien een interessante site (ook voor Belgen)opgelichtopinternet het vroegere internetoplichting (welke helaas door de rechter op vraag van een oplichter uit de lucht moest )
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Canonstoresale.com

                  Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                  kwou dat deze prijzen realiteit waren 1300euro voor een 5D mkII
                  De prijzen zijn de realiteit, de camera niet lol

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canonstoresale.com

                    Inderdaad scam.. Goed dat je in ieder geval eerst wat info hebt gezocht.
                    WillemClassensDesign: Mijn website
                    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                    Flitsers:HVL-F42AM;

                    Comment

                    Working...
                    X