Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe krijg ik gouden gloed op fashion foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe krijg ik gouden gloed op fashion foto's

    Ik ga binnenkort een shoot op het strand doen en ben op zoek naar hoe ik die huid van de modellen mooi goud laat glimmen, zoals de foto's hieronder ongeveer. Ik kan op internet niet goed vinden hoe ik dat kan doen. Ik heb wel een gouden reflector die ik kan inzetten, maar op één of andere manier glanst de huid dan niet zoals hieronder op deze foto's. Heeft iemand tips?



    Deze pagina richt zich op verzorging, waar we de nieuwste trends en innovatieve producten in huidverzorging, haarverzorging en mode bespreken. Onze experts hebben de markt doorgespit om u inzicht te bieden in producten die uw schoonheidsroutine en persoonlijke stijl verbeteren. Of u nu op zoek bent naar een stralende huid, glanzend haar of een nieuwe stijl, wij zijn hier om te inspireren. Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en ontdek hoe u in 2023 uw beste zelf kunt zijn.


    Alvast heel erg bedankt!

    [Mod-LesC]Enkel als het om JOUW foto's gaan, mag je ze hier zichtbaar tonen. De tweede overschreed trouwens de 900 px maximum. Ik heb ze achter linkjes geplaatst.[/Mod]
    Last edited by LesC; 11 mei 2011, 09:41.

  • #2
    Re: hoe krijg ik gouden gloed op fashion foto's

    Make-up
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: hoe krijg ik gouden gloed op fashion foto's

      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Make-up
      inderdaad, nat maken (dan moet je rap zijn) of een crème/olie erop smeren...
      dikwijls de combinatie... op een ingesmeerde huid blijft water liggen...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: hoe krijg ik gouden gloed op fashion foto's

        gouden reflector, dan krijgt ge een warme gloed
        Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
        website: http://www.hung.be
        facebook - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: hoe krijg ik gouden gloed op fashion foto's

          casting. op een donkere huid is de glans warmer dan op een bleke huid.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: hoe krijg ik gouden gloed op fashion foto's

            smeren dus bedankt voor de reacties.

            gr, Anneloes

            Comment

            Working...
            X