Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In a mirror darkly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In a mirror darkly

    Foto gemaakt in de kathedraal van Exeter. Terwijl iedereen naar de zoldering staarde, kreeg ik dit spiegelbeeld in mijn vizier...

    Last edited by LesC; 26 januari 2013, 17:00. Reden: Foute dropbox link hersteld
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: In a mirror darkly

    Dit zijn zo van die details waar ik ook over heen kijk. Knap gezien van je
    Maar ik vind het zo vreselijk jammer dat 'm zo tegen de linkerkant gedrukt staat.
    Maar toch: niveau hoor

    Comment


    • #3
      Re: In a mirror darkly

      Mooi detail,
      "You never fail because you made a mistake
      You only win because you try"
      - Marcus Hilton (bekend danser)
      FLICKR

      Comment


      • #4
        Re: In a mirror darkly

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Dit zijn zo van die details waar ik ook over heen kijk. Knap gezien van je
        Maar ik vind het zo vreselijk jammer dat 'm zo tegen de linkerkant gedrukt staat.
        Maar toch: niveau hoor
        Dank voor de reacties (ja, ook die van stco).
        Het was niet mogelijk de spiegel meer naar het midden van de foto te krijgen, zonder dingen in beeld (in de spiegel dus) te krijgen die ik niet wenste. Ook was ik qua afstand (zowel brandpunt, als camerastandpunt) beperkt, omwille van de lens op m'n camera op dat moment.

        Maar ik dacht... het is eens wat anders als het toestel naar boven richten en zo een foto maken (die heb ik ook gemaakt, hoor, zij het niet van dit heiligenbeeld).
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: In a mirror darkly

          Origineel van benadering en daardoor al een klassefoto
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: In a mirror darkly

            Mercikes voor de verduidelijking. Dat verklaart weer het één en ander

            Comment


            • #7
              Re: In a mirror darkly

              Goed gezien, goed vastgelegd.
              Grtjs

              Comment

              Working...
              X