Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phottix Strato voor Canon 5DII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Phottix Strato voor Canon 5DII

    Ik overweeg deze trigger te kopen van volgende website.

    Daar staat helaas niet vermeld of de trigger compatibel is met Canon 5DII.

    Kan iemand dat bevestigen; bestaan er van Strato verschillende versies voor Canon?

  • #2
    Re: Phottix Strato voor Canon 5DII

    Volgens de website van Studio 73 is deze compatibel.

    Opzoek naar de beste links? Je vind ze op de Studio73.be Startpagina plaats nu ook je eigen links


    Dan stel ik me de vraag waarom dat ik dit kan vinden op minder dan 30 seconden met Google uw vriend en jij niet ?

    MVG, Jeff c.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Phottix Strato voor Canon 5DII

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Volgens de website van Studio 73 is deze compatibel.

      Opzoek naar de beste links? Je vind ze op de Studio73.be Startpagina plaats nu ook je eigen links


      Dan stel ik me de vraag waarom dat ik dit kan vinden op minder dan 30 seconden met Google uw vriend en jij niet ?

      MVG, Jeff c.
      Omdat jij mijn vriend bent

      Comment


      • #4
        Re: Phottix Strato voor Canon 5DII

        Das lief hoor, bedankt
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Phottix Strato voor Canon 5DII

          Ik werk met de Strato en met de Atlas van Phottix. Beide triggers werken op de Canon DSLR camera´s (het maakt niet uit welk type) De Strato is namelijk geen TTL trigger maar kan het TTL signaal wel doorgeven aan een speedlite die je op de zender plaatst. De Strato komt in een Canon, Nikon en een Sony variant. Persoonlijk zie ik het nut niet om TTL te gaan flitsen als je remote nog meer flitsers gaat aansturen, omdat de TTL meting alleen plaats vind op de flitser die op de camera staat. Resultaat is dat de foto overbelicht raakt omdat de TTL meting geen rekening houd met de andere flitsers. Misschien ook interssant om naar de Yongnuo RF602 of RF603 te kijken. Wil je wel e-TTL flitsen via radio signalen, dan heb je alleen de keuze uit Pocket Wizard, Radio Popper (slecht verkrijgbaar in Europa) en Pixel. Binnekort komen Phottix en Pixel met een nieuwe versie van E-TTL triggers. Ik denk dat het een kwestie van tijd is dat Youngnuo ook een radio verie op de markt gaat brengen. IR is ook een optie. Zowel Canon zelf als Yongnuo heeft een ST-E2 versie.

          Groeten Michael

          Comment

          Working...
          X