Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wandelen in Europa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wandelen in Europa

    Er zijn veel mooie wandelwegen in Europa; sommige gekend, andere verscholen...

    Omdat er ook op BD ondertussen enkele topics geopend over wandelingen, zou ik voorstellen om eens een topic te openen waar iedereen zijn mooie wandelroutes en -streken kan meedelen; zowel positief als negatief natuurlijk.

    Heb je info over deze route (vb plannetje, website, tips, bezienswaardigheden, voorstellen tot vervoer en overnachtingen,...) vergeet deze dan zeker niet te vermelden

    Wat ook handig kan zijn, zijn persoonlijke tips en ervaringen; op vlak van wandelen/hiken, fotomateriaal enzo...

    Aanzie dit als een "Waarheen vandaag", wandel editie
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: Wandelen in Europa

    Zelf denk ik er aan om enkele dagen in de zomer te gaan hiken, alleen weet ik nog niet waar En ik hoop hier enkele tips op te doen.

    De West Highland Way staat al tussen mn favo's om eens te bekijken.
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #3
      Re: Wandelen in Europa

      Een hele mooie streek is de Vulkaneifel in Duitsland!
      Je kan er gericht van punt tot punt wandelen, de meeste wandelingen zijn uitgestippeld en in elke aankomstplaats is er een logement zoals B&B voorzien.

      Ben eigenlijk net terug van die streek,juist was het onmogelijk om er te gaan wandelen met onze kapoenen!
      En had geen zin om toestellen te dragen en da nog eens een buggy te duwen, laat staan dat er nog eten mee moet voor langs de baan.

      Ga er normaal dit jaar nog eens naartoe op vakantie maar dan ga ik iets meer fotokes trekken

      Groetjes
      Sebastien
      Heb geen ervaring maar al doende leert men

      https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

      Comment

      Working...
      X