Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 doet raar...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D700 doet raar...

    hallo,
    ik ben net terug thuis van een tweedehands D700 gekocht te hebben. Ik dacht dat ik de camera daar uitvoerig getest had maar nu ik rustig in mijn zetel zit merk ik dat er iets mis is.
    Ik weet het, eigen schuld maar tja...
    Wat is er aan de hand? De camera werkt normaal maar het cf lampje stopt niet met knipperen. Ook niet als hij uit staat. Dit maakt dat wanneer de camera aan staat de lichtmeting, nadat deze automatisch na 6 seconden is uitgesprongen, onmiddellijk vanzelf terug aan springt. Wanneer de camera uit staat maakt dit dat wanneer ik deze in mijn handen ronddraai ik de VR van de lens hoor.
    Wat heb ik al geprobeerd? De camera te resetten naar de fabrieksinstellingen, andere cf-kaart en een ander objectief. Dit maakt geen verschil.
    Kan iemand mij helpen?

    Alvast bedankt.

    Update: Na nog wat geëxperimenteer kom ik tot de vaststelling dat hij dit gedrag niet vertoond als ik de batterijgrip monteer. Ik ervaar dit als positief, maar ik snap er nu nog minder van??? Iemand???
    Last edited by Joss-Photo; 4 mei 2011, 16:16.

  • #2
    Re: Nikon D700 doet raar...

    Oorspronkelijk geplaatst door Joss-Photo Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen?

    Alvast bedankt.
    terug naar de verkoper...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D700 doet raar...

      Probleem is opgelost. Gewoon even de contacten voor de grip gereinigd.
      Oef... een hele geruststelling...

      Comment

      Working...
      X