Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ribu 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ribu 3

    Bedankt aan de kijkers en bedankt aan de mensen die commentaar geven,
    mvg,
    Kinglouie

    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: Ribu 3

    Weet je wat ik hier het mooiste vind?....die bergen in de verte met de zon en schaduwpartijen....had dit misschien wel in close up genomen!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #3
      Re: Ribu 3

      Geen slechte foto al heb ik er nu al zo veel van je gezien....die voor mij bijna allemaal het zelfde gevoel oproepen..Das niet slecht bedoeld hoor maar je stapt vast wel wat ik bedoel..
      Technisch zitten ze allemaal goed hoor maar voor mij allemaal een beetje op dezelfde lijn.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Ribu 3

        Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
        Weet je wat ik hier het mooiste vind?....die bergen in de verte met de zon en schaduwpartijen.
        ik volg!
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Ribu 3

          Terug mooi het ruige berglandschap weergegeven !

          Al vind ik dat het gebouw hier te veel in op gaat...
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Ribu 3

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Geen slechte foto al heb ik er nu al zo veel van je gezien....die voor mij bijna allemaal het zelfde gevoel oproepen..Das niet slecht bedoeld hoor maar je stapt vast wel wat ik bedoel..
            Technisch zitten ze allemaal goed hoor maar voor mij allemaal een beetje op dezelfde lijn.
            Ja Pascal, ik kan er een beetje inkomen, niet helemaal. De trip werd chronologisch weergegeven en als je alle dagen gewoon stapt en een ganse dag nodig hebt om dikwijls maar 15 km te af te leggen dan verandert er inderdaad niet zoveel in het landschap waarover deze rubriek gaat.
            Heb ik geen andere beelden? Jawel, sommige ervan bij ZW/W, andere bij Mensen en Straatfotografie en misschien zijn ze daar dan teveel gelijkend...
            Maar troost je, ik zat aan het einde van mijn latijn. Straks post ik er nog twee en dan is het weer gedaan voor enkele jaren (wat Nepal betreft)
            Anyway, bedankt voor jouw en ook aan de anderen voor hun commentaren
            mvg,
            Kinglouie
            de gustibus et coloribus non est disputandum
            Greetz, Artur Bex

            Comment

            Working...
            X