Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ribu Bumpa Gompa 2 + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ribu Bumpa Gompa 2 + Update

    Een ander standpunt van dit oude klooster,
    bedankt aan de kijkers en bedankt aan de mensen die commentaar geven,
    mvg,
    Kinglouie




    Update:

    Last edited by Red Falcon; 7 mei 2011, 07:27.
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: Ribu Bumpa Gompa 2

    terug een mooike!
    merk ik een paarse schijn op de wolken?
    Groeten!

    500px / Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Ribu Bumpa Gompa 2

      Het desolate nog meer onderstreept, echt ruwe natuur !

      Ik vind het klooster wel vrij nietig door die hoop stenen die nogal prominent in beeld staan.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Ribu Bumpa Gompa 2

        Bedankt voor de reacties. De paarse schijn zie ik niet zo direct maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze er niet is...
        Door het klooster klein te tonen dacht ik inderdaad wat van de desolaatheid en uitgestrektheid te tonen. Misschien was dit beter overgekomen als ik de grote hoop manistenen (jawel het zijn eveneens een opeenstapeling van gebedsstenen) niet in beeld had gebracht.
        mvg,
        Kinglouie
        de gustibus et coloribus non est disputandum
        Greetz, Artur Bex

        Comment


        • #5
          Re: Ribu Bumpa Gompa 2

          Is dat simpele hoopje stenen dan niet net een mooi bewijs dat het eenvoudige geloof veel
          sterker is dan de hoogmoed van kathedralenbouwers, en dat dit zo is van die Romeinse of
          Westerse hoogmoed tot in het meest afgelegen, onherbergzame gebied.

          Comment


          • #6
            Re: Ribu Bumpa Gompa 2

            Ik begrijp je bedoeling bij deze foto.
            Er zal echter altijd één foto de beste zijn van dit onderwerp.
            Als foto op zich (zonder mijn herinneringen aan het land) vind ik hem niet zo sterk als deze close up van je http://forum.belgiumdigital.com/f40/...pa-363830.html

            Comment


            • #7
              Re: Ribu Bumpa Gompa 2

              Mooie omgeving toch wel !

              We zien wel graag een aandachtstrekker op de voorgrond, maar in dit geval had het misschien niet "gemoeten". De stenen hebben de kleur van de omgeving, en komen er niet zo goed uit los.

              Anderzijds vragen ze de aandacht die het "nietige" klooster hier wel verdient.

              Wat die kleurzweem betreft, ik heb dit al vaker gezien in jouw foto's. Heb het zelfs misschien ook al een paar keer opgemerkt, maar heb het niet iedere keer gedaan...
              Hier valt het weer meer op.

              Als ik op mijn laptop kijk is het wel beter, dus dit wijst er mss op dat je geen gecalibreerd scherm gebruikt ?
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                Re: Ribu Bumpa Gompa 2

                Ook hier bedankt aan allen voor kijken en commentaar.
                Ik heb hier geen gekalibreerd scherm omdat ik eigenlijk wel dacht dat mijn kleuren behoorlijk goed stonden.
                Ik pleit wel schuldig dat ik soms wel een schuifje te ver zal getrokken hebben om het wat warmer, contrastrijker ....enz te maken maar zie dan zelden zelf of er een zweem bij gekomen is of niet.
                Hier heb ik een poging gedaan om de zweem wat weg te werken en heb dan maar gelijk wat van het gele weggenomen. Wat minder warm maar als ik ze nu naast elkaar zie zal de update (rechts dus) ook wel wat realistischer ogen...en nu blijf ik eraf want eenmaal gestart zou ik de ganse reeks herbekijken en terug onder handen nemen ....grapje, dat doe ik jullie niet aan
                mvg,
                Kinglouie
                de gustibus et coloribus non est disputandum
                Greetz, Artur Bex

                Comment


                • #9
                  Re: Ribu Bumpa Gompa 2

                  Ziet er veel veel beter uit...

                  Die eerste was alsof je het door een roze bril bekeek...
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment

                  Working...
                  X