Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kunstig Doel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kunstig Doel

    Het polderdorpje Doel is gedoemd om te verdwijnen. Het moet wijken voor de mogelijke uitbreiding van de haven. De meeste bewoners zijn vertrokken en dit maakt dat het dorpje ten prooi valt aan krakers en sluikstorters. En overal verschijnt er graffiti. Meestal is het wat gekribbel, maar sommige zijn de moeite om te bekijken.



















    www.indoorsportplaza.be

  • #2
    Re: Kunstig Doel

    Graffiti als kunst, mooi. Vooral die derde vind ik heel mooi.
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

    Comment


    • #3
      Re: Kunstig Doel

      Een weergave van 10 graffiti werken ... Voor mij nu niet echt een verhaal op zich.
      Mochten de 10 werken een verhaal op zich voorstellen, ware dit misschien beter geweest ?
      't Kan natuurlijk zijn, dat de 10 werken een verhaal voorstellen, maar daar ben ik als niet-kenner van graffiti kunst dan niet slim genoeg voor. Meer dan het feit dat de werken op " Doelse "muren staan, hebben deze foto's voor mij niet als een gemeenschappelijk verband.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Kunstig Doel

        Het is toch wel een verhaal? het gaat over de ondergang van een ooit leuk dorpje

        Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
        Een weergave van 10 graffiti werken ... Voor mij nu niet echt een verhaal op zich.
        Mochten de 10 werken een verhaal op zich voorstellen, ware dit misschien beter geweest ?
        't Kan natuurlijk zijn, dat de 10 werken een verhaal voorstellen, maar daar ben ik als niet-kenner van graffiti kunst dan niet slim genoeg voor. Meer dan het feit dat de werken op " Doelse "muren staan, hebben deze foto's voor mij niet als een gemeenschappelijk verband.
        groeten,
        deka
        Groetjes Rudy
        Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

        Comment


        • #5
          Re: Kunstig Doel

          Tja, het is maar hoe je het bekijkt.
          Doel is/was een zeer gezellig dorpje waarbij de straten boekdelen spreken. Je kan het niet in één reeks vatten.
          Ik ben geen fotograaf, enkel maar iemand die op een knopje drukt en dan een digitale foto krijgt. En hoop op die manier iets te kunnen weergeven van iets wat ooit was. En op deze manier is het wel een verhaal.
          Het dorpje is nu nog een uniek iets, wat in de toekomst zal verdwijnen en waarbij de foto's de enige stille getuige zullen zijn. De stille getuigenis van een plaats waar ooit mensen gelukki waren, waren liefdes geboren werden en waar mensen gestorven zijn. Dit geeft een unieke sfeer.
          Ik nodig dan ook iedereen uit om het dorpje ééns te bezoeken (gps gebruiken, de wegwijzers zijn verwijderd) en fotografeer het dorpje door je eigen ogen. Voel de sfeer als je doorheen de straten wandel en het verhaal zal zichzelf vertellen.
          www.indoorsportplaza.be

          Comment


          • #6
            Re: Kunstig Doel

            Oorspronkelijk geplaatst door mrmidnight Bekijk bericht
            ........ Voel de sfeer als je doorheen de straten wandel en het verhaal zal zichzelf vertellen.
            tja..zoals het er nu uitziet met al die graffiti.
            vind toch dat je hier het Doel een beetje voorbij schiet.
            opnamen an sich zijn goed hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X