Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Val D'Orcia (my view)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Val D'Orcia (my view)



  • #2
    Re: Val D'Orcia (my view)

    op en top Toscane

    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Val D'Orcia (my view)

      zou er een panocrop van maken

      beetje zoals hier :
      Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


      maar iets meer ruimte laten :-)
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: Val D'Orcia (my view)

        Laten zoals die is, ziet er super desolaat uit zo.



        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Val D'Orcia (my view)

          Blijf het een fraaie, imponerende rij keurig wachtende bezoekers voor dat huis vinden.

          Comment


          • #6
            Re: Val D'Orcia (my view)

            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
            zou er een panocrop van maken

            beetje zoals hier :
            Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


            maar iets meer ruimte laten :-)
            Waarom zou ik, die staat er al.

            Comment


            • #7
              Re: Val D'Orcia (my view)

              Doet me erg denken aan het eindtafereel van de film 'Gladiator' met Rusell Crowe.
              Mooi geschoten. Compo oogt nog sterker als je er een vierkante crop van maakt zodat de villa niet zo centraal in beeld komt.
              Dat is echter een kwestie van smaak (dus waarom zou je ). Dat ie scheef staat, is een feit.

              Comment


              • #8
                Re: Val D'Orcia (my view)

                Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                Doet me erg denken aan het eindtafereel van de film 'Gladiator' met Rusell Crowe.
                Mooi geschoten. Compo oogt nog sterker als je er een vierkante crop van maakt zodat de villa niet zo centraal in beeld komt.
                Dat is echter een kwestie van smaak (dus waarom zou je ). Dat ie scheef staat, is een feit.
                Ik volg. Heel mooi maar ik vind de villa iets te centraal. Ik zag ook al Rusell Crowe komen aanrijden .

                Comment

                Working...
                X