Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schotland April 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schotland April 2011

    9 t/m 14 April was ik voor de 2de keer in Schotland om de fotoreis te gaan voorbereiden die ik
    in September heb gepland. Dit keer wilde ik een groter gebied gaan afreizen om nieuwe locaties
    te gaan bekijken. Ik moet eerlijk zeggen dat op fotogeniek gebied Schotland best wel beperkt is
    tot bepaalde gebieden. Ik ben blij dat ik dat nu heb ondervonden, zodat ik precies weet, waar ik
    wel en niet heen moet gaan met de geplande reis. Eigenlijk heb ik heb 3 dagen van de 6 goed weer
    gehad om te fotograferen en de andere dagen alleen maar rondgereden om locaties te spotten.
    Tevens ben ik ook terug gegaan naar waar ik vorig jaar was geweest om een aantal platen opnieuw
    te schieten waar ik vorige keer niet tevreden over was. Hierbij een eerste selectie van 10.


    Forumreglement Sticky Showcase Natuur en Landschappen

    Lees eerst aandachtig het Forumreglement waarvan dit sticky onderdeel uitmaakt.

    Plaats hier je beste foto's van natuur of landschappen welke je ter beoordeling wil tonen.

    Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
    Showcase is bedoeld voor de betere foto.
    Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis.

    Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
    Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.

    Respecteer de forumregels inzake foto's

    In dit Showcase forum mag je vanaf 01/01/2010 per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) met maximaal 1 foto starten.

    Het forum wordt actief gemodereerd, maar wij kunnen uiteraard ook niet garanderen dat elke reply in elke topic wordt gelezen.
    Bij twijfel of vragen neem gerust contact op met de forumleiding via de helpdesk.


    RF
    MOD
    Last edited by Red Falcon; 28 april 2011, 19:41.

  • #2
    Re: Schotland April 2011

    Knappe reeks vind ik!
    Maar is showcase niet beperkt tot één beeld..?
    Last edited by buffalo; 28 april 2011, 19:15.

    Comment


    • #3
      Re: Schotland April 2011

      Waar moet ik reeksen plaatsen dan ?

      Comment


      • #4
        Re: Schotland April 2011

        Ik denk dat je hier nergens op het forum meer dan 3 foto's mag plaatsen behalve dan bij Fotoverhalen.

        Comment


        • #5
          Re: Schotland April 2011

          Oorspronkelijk geplaatst door mvdklooster Bekijk bericht
          Waar moet ik reeksen plaatsen dan ?
          je zou het volgende in overweging kunnen nemen:

          3 in Beginners.
          3 in Beoordeling.
          1 in Showcase.
          10 in Fotoverhalen als je er een verhaaltje omheen bouwt.
          beslis zelf (na het goed lezen van de bijbehorende sticky-s) waar te plaatsten.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Schotland April 2011

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            je zou het volgende in overweging kunnen nemen:

            3 in Beginners.
            3 in Beoordeling.
            1 in Showcase.
            10 in Fotoverhalen als je er een verhaaltje omheen bouwt.
            beslis zelf (na het goed lezen van de bijbehorende sticky-s) waar te plaatsten.
            grt,bouk.
            Nog beter: Toon een beperkt aantal en een link naar je online album.

            Comment

            Working...
            X