Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nocturne + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nocturne + Update



    Update:

    Last edited by Red Falcon; 28 april 2011, 08:34. Reden: update

  • #2
    Re: nocturne

    Oei ... die horizon staat wel heel erg scheef
    Even recht zetten en van de gelegenheid gebruik maken om het lijnenspel (van één van die twee ballustrade's) uit de rechter benedenhoek te laten vertrekken.

    Comment


    • #3
      Re: nocturne

      @kohraya : 'doodzonde' = rechtgezet! Heb ook je tip, wat betreft het lijnenspel, toegepast. Geeft inderdaad een mooiere spanning. Erg bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: nocturne

        ik weet het toch niet helemaal hoor... het lijnenspel onderaan is inderdaad niet mis, maar het midden van de foto vertelt niets (véél te donker!). Terwijl de wolken misschien wel potentieel hadden gehad.
        Ik kan zelf niet direct zeggen hoe je hier meer uit had kunnen halen; misschien had je je beter op de lijnen onderaan geconcentreerd want nu is het vis noch vlees in mijn ogen...
        [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

        Comment


        • #5
          Re: nocturne

          Dit is Showcase, je mag dus 1 update plaatsen, het origineel verwijderen wordt hier niet geapprecieerd.
          Dus graag het origineel terug zetten boven uw update.

          RF
          Mod
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: nocturne

            @ Red Falcon: Origineel teruggezet. Mijn excuses, ik was me van geen kwaad bewust!

            Comment


            • #7
              Re: nocturne + Update

              Bedankt Onar.

              RF
              Mod



              De update is beter alhoewel ik die ietsje lichter had gemaakt.


              Grtz, RF
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X