Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smoke in your Eyes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Smoke in your Eyes

    Schiet maar
    Er is niks bewerkt en komt zo uit de camera.


    Last edited by Soeki Wan; 26 april 2011, 22:56.

  • #2
    Re: Smoke in your Eyes

    Dit is een openbaar forum of plaats.
    Mag hier gerookt worden?

    Mooie opname.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Smoke in your Eyes

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Dit is een openbaar forum of plaats.
      Mag hier gerookt worden?
      Je kunt je scherm ook buiten zetten hé, Louis

      Onbewerkt? prachtig, zo heb ik ze nog nooit gekregen. Met wat heb je de rook gemaakt (al je je geheim wil verklappen)
      Heel mooi resultaat
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Smoke in your Eyes

        Heel mooi "the smoke" in beeld gezet.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Smoke in your Eyes

          Straffe toebak... Mooi hoor.

          Comment


          • #6
            Re: Smoke in your Eyes

            @ Heylo: Bedankt voor uw reactie
            Dit forum is inderdaad een openbare forum, maar ik zat toevallig op de rookplek met afzuiging

            @ Saphi: Thx voor uw reactie
            Ja, de foto is totaal onbewerkt en direct uit de camera. Ik probeer altijd foto's zo te maken dat er niks bewerkt hoeft te worden. Ik weet dat dit een nobel streven is maar met deze foto is het toch gelukt. Voor de rook vorming heb ik een wierook stokje gebruikt en 1 flitser met trigger welke rechts achter de rook stond.
            Als je nog meer vragen hebt hoor ik ze graag.

            @ Moniq: Bedankt voor uw reactie

            @ gilclaes: Thx voor uw reactie
            Straffe toebak valt wel mee, maar 3 wierook stokjes fikken in een 'gesloten ruimte'......da's pas straffe toebak

            Thx,
            E

            Comment


            • #7
              Re: Smoke in your Eyes

              Oorspronkelijk geplaatst door Peterpan Bekijk bericht
              @ Saphi: Thx voor uw reactie
              Ja, de foto is totaal onbewerkt en direct uit de camera. Ik probeer altijd foto's zo te maken dat er niks bewerkt hoeft te worden. Ik weet dat dit een nobel streven is maar met deze foto is het toch gelukt. Voor de rook vorming heb ik een wierook stokje gebruikt en 1 flitser met trigger welke rechts achter de rook stond.
              Bedankt voor de uitleg. Ik ben ook nog zo'n persoon die het meteen goed uit de camera wil hebben, een overblijfsel van het analoge tijdperk ....en omdat ik helemaal niet goed overweg kan met de nabewerking
              Knap, ik zal het ook eens met een wierookstokje proberen, met een sigaar of zo kreeg ik die dichte rook niet goed.
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment


              • #8
                Re: Smoke in your Eyes

                Heel veel plezier en we zien jouw resultaat graag terug op dit forum

                Comment

                Working...
                X