Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

persoonlijke instellingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • persoonlijke instellingen

    Hallo iedereen

    ik heb onlangs een d mark 2 aangeschaft
    nu ik zou graan mijn persoonlijke instellingen wijzigen maar dat lukt niet ik krijg geen toegang tot het menu

    tot het C.fn menu krijg ik wel toegang maar niet tot hetP.fn menu
    kan iemand mij helpen

    mvg Glenn
    Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

  • #2
    Re: persoonlijke instellingen

    Dag Glenn,

    Ik heb geen Mark II, maar ik heb hetvolgende gevonden:

    De EOS 1D Mark II heeft 20 Custom Functions toegankelijk via het menu op uw LCD-scherm en 26 Personal Functions waarvoor je camera dient aangesloten te zijn met je computer.
    Personal Functions set up kan gebeuren door je computer te verbinden met de camera via de meegeleverde IEEE 1394 Firewire verbinding en door gebruik te maken van de EOS Viewer Utility software.
    Nadien kunnen de Personal Functions die geprogrameerd werden in de camera altijd geselecteerd en gedeselecteerd worden op uw LCD-scherm door gebruik te maken van het functie-Menu.
    De USB verbinding van de camera kan hiervoor niet gebruikt worden.

    Verdere uitleg over Custom Funtions
    Verdere uitleg over Personal Functions

    Mogelijk kan de uitleg in deze discussie je verder helpen.

    Hopelijk ben je hier iets mee,
    Jacques
    Last edited by Jumpingjacquesflash; 23 april 2011, 20:15. Reden: Toevoeging link
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: persoonlijke instellingen

      alvast bedankt ik zal het proberen

      mvg glenn
      Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

      Comment

      Working...
      X