Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact digitale camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact digitale camera

    Hallo,

    ik ben van plan mij een compact digitale camera aan te schaffen, want soms is al dat gezeul met lenzen en body's mij teveel, vooral in de stad of op reis.

    Er wordt veel lof gesproken over sommige compactjes qua kwaliteit, en mogelijkheden, superzooms, en breedhoeken, licht en compact, beeldstabilisator enz... alles in één.

    Heeft er iemand misschien ervaring met deze bijv. http://www.letsgodigital.org/nl/2822...ic-lumix-tz18/

    Buiten de ruis wat misschien het grootste nadeel is bij minder lichtomstandigheden zijn er misschien nog andere addertjes onder het gras?? Voor de prijs hoeft men het tegenwoordig niet te laten, want ,daar krijg je nog geen minderwaardig objectief voor op de spiegelreflex voor.

    Nog een vraagje kan er ook stof binnendringen in de behuizing of op de sensor?

    groetjes
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: compact digitale camera

    Als ik u was zou ik een canon S95 aanschaffen....een maat van mij heeft deze onlangs gekocht en ik moet zeggen zeer mooie foto's en wat een mogelijkheden...

    Grtz

    templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment

    Working...
    X