Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus SZ-30MR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus SZ-30MR

    Tja, ik verander nogal snel van mening. Draaien gelijk de wind, zeggen ze in 't schoon Vlaams.
    Eerst wou ik de Fuji HS20 kopen ter vervanging van m'n Nikon D60, maar na negatieve user reviews én een even negatief review van infosync, zie ik ervan af.
    Dan ging m'n aandacht richting Sony HX100 en die zal misschien de beloftes waarmaken. Maar meer en meer trekt de Olympus SZ-30MR mijn aandacht. Geen bridge, maar een superzoom. Minder mogelijkheden tot manueel instellen, maar eigenlijk heb ik dat niet meer nodig, dat was ook één van de redenen waarom ik m'n reflex verkocht heb.

    Nu hoop ik maar dat de SZ30 z'n beloftes nakomt. Vreemd, je kan de specs twintig keer bekijken, nergens is te lezen of je kan zoomen tijdens het filmen. Bij de voorgangs SP600 en 800 kon je wel zoomen tijdens het filmen, maar dan zonder geluid. Een serieuze dealbreaker als je 't mij vraagt. 't Zou zonde zijn, filmen in HD, foto's nemen tijdens het filmen en dan niet kunnen zoomen met geluid. Maar 't zou de eerste keer niet zijn dat een fabrikant compleet onlogische beslissingen neemt...
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Olympus SZ-30MR

    Ik ga akkoorrd dat secificatiegewijs de Oymps SZ30 een sterk staaltje is. Heb hem nog niet gebruikt (is ook nog niet in de handel), dus geen commentaa over goed of slecht. Ik denk echter wel dat je kan zoomen tijdens het filmen; probleem is natuurlijk dat je met motorruis zit dat opgenomen wordt door de microfoon....
    http://www.digifotofreak.nl

    Comment


    • #3
      Re: Olympus SZ-30MR

      Hiervan was al een topic aangemaakt....

      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

      Comment

      Working...
      X