Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En de weg gaat verder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En de weg gaat verder

    voorbij Ringmo chörten die in een vroegere post werd getoond.
    Bedankt aan de kijkers en aan de mensen die commentaar geven,
    mvg,
    Kinglouie

    Last edited by Artur Bex; 20 april 2011, 13:30. Reden: bijplaatsen update-crop
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: En de weg gaat verder

    Prachtig stuk natuur laat je ons weer zien !

    Compo is hier wat minder... misschien onderaan die 2 onderste stenen wegcroppen en rechts de vlag ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: En de weg gaat verder

      mooi desolaat en toch ook weer niet.
      een goed shot.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: En de weg gaat verder

        Lijkt inderdaad zeer desolaat. Hoe hoog is dat gelegen ? Ver boven de boomgrens zo te zien want geen sprietje groen. Dat moet ginder een verschrikkelijk extreem klimaat zijn.
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: En de weg gaat verder

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          misschien onderaan die 2 onderste stenen wegcroppen en rechts de vlag ?
          Lijkt me een goede crop!
          Mooi beeld anders
          Groeten!

          500px / Facebook

          Comment


          • #6
            Re: En de weg gaat verder

            Bedankt voor de commentaren en meningen, update-crop werd bijgeplaatst. Ik vind het eigenlijk ook wel een goeie crop en had zelf niet zover gedacht. Ik vond de gebedsvlaggen er wat kleur in brengen maar misschien beter niet dan onvolledig.
            @lin: hoogte is hier rond de 4000m en zal over de seizoenen behoorlijk extreem zijn. Het is ook in die streek dat de Crystal Mountain School ligt die door het klimaat maar 7 van de 12 maand open is.Nochtans is dit een vallei waar tamelijk wat permanente bewoning is en die vermoedelijk -voor de streek- vruchtbaar is. Het oogt zeer dor omdat alle oogst is binnengehaald en er enkel wat omgeploegde veldjes bijliggen.
            Kaalkap eist natuurlijk zijn tol en ik vermoed dat je als je je met je basisbehoeften bezig moet houden ook niet zoveel bezig bent met lange termijn denken. Zo was er in dit dorp iemand een lodge aan het bouwen. Enkele dagen later zagen we die man met één boomstam terugkeren om een deur voor zijn lodge te maken. Dichterbij was geen hout meer te vinden...

            mvg,
            Kinglouie
            de gustibus et coloribus non est disputandum
            Greetz, Artur Bex

            Comment


            • #7
              Re: En de weg gaat verder

              update

              edit: hij is ook wat helderder en scherper merk ik juist op
              Groeten!

              500px / Facebook

              Comment


              • #8
                Re: En de weg gaat verder

                Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
                Bedankt voor de commentaren en meningen, update-crop werd bijgeplaatst. Ik vind het eigenlijk ook wel een goeie crop en had zelf niet zover gedacht. Ik vond de gebedsvlaggen er wat kleur in brengen maar misschien beter niet dan onvolledig.
                @lin: hoogte is hier rond de 4000m en zal over de seizoenen behoorlijk extreem zijn. Het is ook in die streek dat de Crystal Mountain School ligt die door het klimaat maar 7 van de 12 maand open is.Nochtans is dit een vallei waar tamelijk wat permanente bewoning is en die vermoedelijk -voor de streek- vruchtbaar is. Het oogt zeer dor omdat alle oogst is binnengehaald en er enkel wat omgeploegde veldjes bijliggen.
                Kaalkap eist natuurlijk zijn tol en ik vermoed dat je als je je met je basisbehoeften bezig moet houden ook niet zoveel bezig bent met lange termijn denken. Zo was er in dit dorp iemand een lodge aan het bouwen. Enkele dagen later zagen we die man met één boomstam terugkeren om een deur voor zijn lodge te maken. Dichterbij was geen hout meer te vinden...

                mvg,
                Kinglouie
                Bedankt voor de uitleg...altijd interessant zo wat achtergrond info
                Ik vind de crop ook beter. Minimalistische veranderingen kunnen soms een heel verschil maken
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                Comment


                • #9
                  Re: En de weg gaat verder

                  Ik die altijd graag die gebedsvlaggetjes zie, ben het er ook mee eens dat de crop beter is. Mooi plaatje zo.
                  "Achter elke bocht en elke beklimming toch weer een verrassend beeld hé."
                  Dat zei ik tegen mijn medereiziger indertijd, zodat ik eigenlijk even tijd had om te rusten. En hij bevestigde het telkens ... snakkend naar adem

                  Comment

                  Working...
                  X