Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toscane 5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toscane 5

    .





    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Toscane 5

    Die mooie wolken zijn net iets te veel in strijd om de aandacht met het fraaie Toscaanse
    landschap, maar wel mooi.

    Comment


    • #3
      Re: Toscane 5

      Mooie compositie en mooie kleuren.
      het zig-zag naar beneden gaan van het wegje met de cypressen ernaast....ja knappe foto.
      En de lucht is ook zeer mooi belanden met witte wolken.
      Knap !
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

      Comment


      • #4
        Re: Toscane 5

        vind de mooie wolken tè roze.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Toscane 5

          yep rood kanaal op 0.95 zetten en beter voor mij dan

          mooi tafereeltje
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Toscane 5

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            vind de mooie wolken tè roze.
            grt,bouk.
            Is waarschijnlijk de weerkaatsing van de roze olifant die achter de berg stond.

            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
            yep rood kanaal op 0.95 zetten en beter voor mij dan

            mooi tafereeltje
            Een normale, niet bewerkte foto, kan hier op het forum blijbaar niet meer.
            Deze is genomen met een polarisatie filter en handmatig gemeten en ingestelde witbalans.
            Licht gemeten in de lucht en 1 stop onderbelicht.
            Wat kan men nog meer doen? Vanop statief 2 à 3 foto's te nemen en dan samen voegen?
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Toscane 5

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Is waarschijnlijk de weerkaatsing van de roze olifant die achter de berg stond.
              aha...bedankt voor de toelichting.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Toscane 5

                Ik vind dit een mooie foto, de wolken, de kleuren! Ik denk dat de compo nog iets kan verbeteren door aan de linkerkant de twee bomen die helemaal op het randje staan weg te croppen (dan heb je een heel mooie zigzaglijn).
                http://kadoosje.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Re: Toscane 5

                  Jouw foto ademt Toscane: sterk licht, heuvels en cipressen. Daarom voor mij goed gelukt.
                  Geniet van foto's maken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toscane 5

                    Oorspronkelijk geplaatst door Myo Bekijk bericht
                    Ik vind dit een mooie foto, de wolken, de kleuren! Ik denk dat de compo nog iets kan verbeteren door aan de linkerkant de twee bomen die helemaal op het randje staan weg te croppen (dan heb je een heel mooie zigzaglijn).
                    Die twee bomen heb ik speciaal er op gelaten om de lengte van de weg te accentueren.
                    Hoevel verder gaat deze nog??
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Toscane 5

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      vind de mooie wolken tè roze.
                      grt,bouk.
                      ook het blauw vind ik niet echt naturel en zelfs ruisig
                      compo is heel mooi
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: Toscane 5

                        Zeer mooie foto. Misschien nog iets van de bovenkant af voor mijn goesting. Vind de wolken trouwens ook een beetje een rode schijn hebben.

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Een normale, niet bewerkte foto, kan hier op het forum blijbaar niet meer.
                        Een mening over een ander zijn foto blijkbaar ook niet meer? Daarvoor post je je foto's toch, om er commentaren en kritiek op te krijgen? Is helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor.
                        CyberLiquid

                        Comment


                        • #13
                          Re: Toscane 5

                          Oorspronkelijk geplaatst door -ernie- Bekijk bericht
                          Zeer mooie foto. Misschien nog iets van de bovenkant af voor mijn goesting.
                          ik volg
                          Groeten!

                          500px / Facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: Toscane 5

                            Dit is dan La Foce... Dé klassieker van Val d'Orcia.

                            Denk dat je hier nog wat aan de curve mag trekken. Foto oogt nogal donker en mat...

                            Terug veel ruis in de lucht... Heb je daar een verklaring voor ?
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • #15
                              Re: Toscane 5

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                              Dit is dan La Foce... Dé klassieker van Val d'Orcia.

                              Denk dat je hier nog wat aan de curve mag trekken. Foto oogt nogal donker en mat...

                              Terug veel ruis in de lucht... Heb je daar een verklaring voor ?
                              Ik niet. Jij wel? Zo uit het doosje. Geen mogelijkheid tot bewerken daar.
                              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                              Comment

                              Working...
                              X