Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cefb

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cefb

    Ergens in de haven....Power we need.....

    Last edited by NuchterJan; 19 april 2011, 11:40. Reden: Locatiebescherming.

  • #2
    Re: Cefb

    zou hem nog effe wat meer oplichten.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Cefb

      Ben akkoord met Bouk.

      Wel geen makkelijke locatie met al die ramen rondom. Dat oplichten zal niet zo simpel zijn.
      Maar het is ook een foto met een opnamestandpunt dat je niet zo vaak ziet en dat ligt me wel.
      Een van de mooiste locaties die er zijn maar ik heb zo het gevoel dat het niet lang meer gaat duren, het veelvuldige bezoek begint op te vallen.

      Comment


      • #4
        Re: Cefb

        @Jan, ik zie dat je de titel hebt aangepast maar ik vrees dat hij nu nog bekender geworden is. Kan je er geen powerplant ofzo van maken (of laten maken) ?

        Comment


        • #5
          Powerplant

          Bedankt voor de reacties...

          Het oplichten zou wel lukken hoor, maar het is een beetje mijn manier om het verlatene aan te geven.

          Wat betreft de titel, in de urbex-wereld staat hij bekend onder ECVB, niet CEFB, wat eigenlijk de bedrijfsnaam is, als ik mij niet vergis.
          Voordeel van die locatie is, dat ze niet volledig verlaten is. Een deel van het bedrijf is nog werkend, wat velen toch wel afschrikt. Ik hoop althans dat vandalen er weg blijven, maar ook dat er onder fotografen geen ongevallen gebeuren. Het ziet er allemaal zeer stevig uit, maar is al zolang verlaten, dat het hier en daar toch wel serieus opletten is. Een ongeval zal het einde van de fotoactiviteiten betekenen en ik moet er nog zoveel vastleggen.

          Comment

          Working...
          X