Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polaroid Film extreme 600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Polaroid Film extreme 600

    Hoi,

    Ik heb een hele pak Polaroids te koop, type "Polaroid film 600 Extreme".
    http://dl.dropbox.com/u/562969/41SiJ...500_AA300_.jpg
    Het zijn pakjes met 2 films packs, dus 20 films. In het geheel heb ik 32 packs, dus goed voor 640 polaroid foto's.

    Is dit nog iets waard? Kan er iemand een idee geven van prijs?
    Dat zou zeer handig zijn!
    Mvg,

    -Michel

  • #2
    Re: Polaroid Film extreme 600

    Iemand een idee graag...?

    Comment


    • #3
      Re: Polaroid Film extreme 600

      hangt wellicht af van de vervaldatum

      Comment


      • #4
        Re: Polaroid Film extreme 600

        Inderdaad, hangt willicht af van de vervaldatum en dit ook omdat de batterij om het toestel te doen werken in het pack zelf zit. Met een lege batterij in het pack zijn ze volgens mij willicht onbruikbaar. Mochten ze wel bruikbaar zijn dan heb ik wel interesse. Ik heb hier nog een toestel waar ze willicht in passen. Mocht je niet te ver wonen dan wil ik gerust eens langskomen om er een uit te testen. Je mag eventueel contact opnemen via een PB.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Polaroid Film extreme 600

          Bedankt voor de reacties!

          De vervaldatum is 2005, verder hebben ze altijd in een koude en droge opslagplaats gestaan.
          Normaalgezien zijn ze allemaal verkocht op dit forum via PM voor 425euro.
          Is dit een goeie prijs?

          Mvg,


          -Michel

          Comment


          • #6
            Re: Polaroid Film extreme 600

            Zo ver na de vervaldatum denk ik dat dat een zeer redelijke prijs is...tenslotte bestaat de kans dat er hier en daar een pakje tussen zit waar de koper misschien nog weinig mee kan aanvangen.

            Maar spijtig dat je geen pakske meer over hebt.
            Door dit bericht op te merken heb ik mijn oude polaroid terug eens boven gehaald en heb ik zin om er nog eens mee aan de slag te gaan.

            Ik zal wel eens op ebay rondkijken

            Comment


            • #7
              Re: Polaroid Film extreme 600

              vraagje over polaroid:
              vervagen de foto's niet na een tijd? of is er een mogelijkheid deze deftig te kunnen bewaren ofzo?
              vind het idee met zo'n camera te werken wel leuk voor de fun

              Comment


              • #8
                Re: Polaroid Film extreme 600

                ik ga hier effe op reageren.
                Ik heb dezelfde polaroid camera als jij. Ook de 600. GRATIS EN VOOR NIKS GEKREGEN. (de camera's zelf zijn niet zo veel waard, behalve als het echte vintage collectorsitems zijn).

                nu over naar de filmpjes. Ook ik heb 2 films erbij gekregen. Van polaroid zelf, vervallen in 2004.
                Vervallen is echt vervallen. Je kan er nog met fotograferen, maar de ontwikkeling trekt nergens op. Je ziet het meteen aan de foto.
                De kleuren trekken op niks (bij mij waren ze allemaal rood of heel geel), en wegens de vervaldatum zijn de hoeken niet eens ontwikkeld en heb je dus een onvolledige foto.

                Ik vind de prijs ontzettend hoog. De kans dat er uit filmpjes van 2005 goeie foto's gaan komen is gewoon miniem....

                Jammer maar helaas.
                * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                Comment

                Working...
                X