Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe pano's maken in kleine ruimtes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe pano's maken in kleine ruimtes

    Hallo allemaal.

    Ik ben nieuw hier en ik vroeg mij het volgende af:

    Ik zou graag van 360° graden pano's maken van ruimtes binneshuis dit gaat dan over ruimtes van 8m² tot 40m².

    Nu ik beschik over het volgende een canon eos 550D en de gewone kitlens.

    Zijn er onder jullie met ervaring wat ik allemaal nodig heb (liefst niet te duur) want ik ben ook nog maar een beginner.

    De software enz is geen enkel probleem. Alleen zoek ik nog volgende dingen:

    een statief dat hier voor kan dienen en een lens.
    Ik vraag me af: heb ik een fish eye lens nodig of een groothoeklens? wat is het beste als je volledige 360° graden pano's wild maken met toch de nodige kwaliteit en scherpte...


    Ik had het graag willen horen van jullie zei die hier reeds ervaring mee hebben.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Hoe pano's maken in kleine ruimtes

    hiermee
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Hoe pano's maken in kleine ruimtes

      Ik weet niet of dat het is wat ik zoek ...
      De bedoeling is dat ik virtual tours ga maken met het aan elkaar stitche van de foto's het moet dus echt 360 graden zijn zowel horizontaal als verticaal zodanig dat je het gevoel krijgt dat je echt in de kamer staat...


      Wat jij voorstelt is een volledig systeem of kan ik hier mijn canon gewoon op vast maken?
      zo ja de foto's gaan toch nooit scherp zijn als het zo snel gaat rond draaien.

      Ik denk dat de panosaurus wel intressant is om het rond draai gebeuren te doen?

      Comment


      • #4
        Re: Hoe pano's maken in kleine ruimtes

        Oorspronkelijk geplaatst door bartos20 Bekijk bericht
        Ik weet niet of dat het is wat ik zoek ...