Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

    Zoals reeds eerder gezegd deze week ben ik op zoek naar een D700.

    Het begint serieus te kribbelen ...

    Na wat zoekwerk op het wereldwijde net, moet ik vaststellen dat er maar weinig D700 tweedehands te koop staan (buiten enkele dubieuze aanbiedingen).
    En als er al iets serieus te koop staat, is het prijsverschil met een nieuw toestel 'verwaarloosbaar' (enkele 'luttele' honderden euro's, drie / vier).

    Tot hiertoe is 1.849 EUR bij Kamera-express de beste prijs die ik heb gevonden.

    Iemand nog andere suggesties? Of kan ik beter wachten tot er een nieuwe variant van D700 uitkomt?

    Mono

  • #2
    Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

    Ik zou gewoon een nieuwe kopen en zo snel mogelijk van dat supertoestel genieten

    Een betere/nieuwere/.. zal er ooit wel van komen maar wie weet wanneer..
    (en best mogelijk dat met de huidige situatie in Japan die enkele maanden vertraging heeft)
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

      er is een reden waarom die tweedehands niet te vinden is.

      jammer/gelukkig genoeg is de opvolger er tegen dat ik het budget rond heb.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

        Oorspronkelijk geplaatst door Monolitos Bekijk bericht
        Zoals reeds eerder gezegd deze week ben ik op zoek naar een D700.

        Het begint serieus te kribbelen ...

        Na wat zoekwerk op het wereldwijde net, moet ik vaststellen dat er maar weinig D700 tweedehands te koop staan (buiten enkele dubieuze aanbiedingen).
        En als er al iets serieus te koop staat, is het prijsverschil met een nieuw toestel 'verwaarloosbaar' (enkele 'luttele' honderden euro's, drie / vier).

        Tot hiertoe is 1.849 EUR bij Kamera-express de beste prijs die ik heb gevonden.

        Iemand nog andere suggesties? Of kan ik beter wachten tot er een nieuwe variant van D700 uitkomt?

        Mono
        Als het begint te kriebelen, moet je...

        Ik heb de mijne met bijpassende grip eind 2008 gekocht, en krijg nog altijd een spontane glimlach telkens ik 'm gebruik.

        Wat zou je eventueel van een nieuwe variant verwachten?

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

          Hak de knoop gewoon door: koop een nieuwe voor die prijs, niet twijfelen!

          mvg,

          Roland

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

            Ophouden met twijfelen. Nadat ik dat ook lang gedaan heb, 14 dagen geleden een D700 nieuw gekocht.

            Suc6 ermee
            Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

              Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
              Wat zou je eventueel van een nieuwe variant verwachten?
              dat hij wit is, met rubberbekleding in verschillende kleuren en de knopkes in titanium met de pictogrammen ering gegraveerd. lijkt me chic.
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

                Hij staat bij Foka Nederland voor 1749 euro, en is (volgens de site) op voorraad.
                http://www.foka.nl/site/spiegelrefle...c-432_435.html
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

                  Whahaha ...

                  Ik krijg hier spontaan een glimlach op 'mijne smoel' ...

                  'HAK' Het wordt dus een nieuwe ...

                  De reden waarom je de D700 zo moeilijk tweedehands vindt mag duidelijk zijn ... Iedereen is en blijft blijkbaar laaiend en breedglimlachend enthousiast ...

                  Ik verwacht uiteraard niets meer van de nieuwe variant dan een fikse prijsdaling van de huidige D700 ...

                  Bedankt voor jullie reacties en dat laatste duwtje in mijn rug op weg naar de winkel ...

                  _en nu nog aan het thuisfront verkocht krijgen ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monolitos Bekijk bericht
                    Ik verwacht uiteraard niets meer van de nieuwe variant dan een fikse prijsdaling van de huidige D700 ...
                    De vervanging van de D700 is sterk afhankelijk van de vlotheid van de heropstart van de fabriek in Sendai en ook van de beschikbaarheid van alle onderdelen van alle toeleveranciers. Ik kan verkeerd zijn, maar een fikse prijsdaling zit er volgens mij dan ook niet snel in...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

                      Ik heb 1 goede reden om te wachten. Ik wil de d700 maar wil een hogere resolutie. Wanneer ik dan heus moet gaan croppen om de cropfactor van de d90 te gaan compenseren(voor bvb vogelfotografie), behoud ik toch de kwaliteit in mijn foto...
                      Overstappen naar canon is voor mij ook geen optie(5dmkII). Ik ben Nikon al gewend en heb reeds enkel ff lenzen in m'n bezit!

                      Voor de rest is wachten denk ik ook nutteloos. Er komt altijd iets beters maar zolang er geen datum wordt gegeven door Nikon, is wachten nogal uitzichtloos.

                      Ik zou hem zowieso nieuw kopen zoals al zo vaak aangehaald, aangezien de waarde nauwelijks daalt over de jaren heen!
                      http://www.flickr.com/photos/60108922@N07/
                      Nikon d700 + 50 1.8 + 80-200 2.8 + 70-300vr + Samyang 14mm 2.8 + 105 2.8 vr micro + Samyang 85mm 1.4+ Fujifilm x100

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Monolitos Bekijk bericht
                        Zoals reeds eerder gezegd deze week ben ik op zoek naar een D700.

                        Het begint serieus te kribbelen ...

                        Na wat zoekwerk op het wereldwijde net, moet ik vaststellen dat er maar weinig D700 tweedehands te koop staan (buiten enkele dubieuze aanbiedingen).
                        En als er al iets serieus te koop staat, is het prijsverschil met een nieuw toestel 'verwaarloosbaar' (enkele 'luttele' honderden euro's, drie / vier).

                        Tot hiertoe is 1.849 EUR bij Kamera-express de beste prijs die ik heb gevonden.

                        Iemand nog andere suggesties? Of kan ik beter wachten tot er een nieuwe variant van D700 uitkomt?

                        Mono
                        300-400 EUR is al veel. De 2de hands verkopers zijn echt gek aan't worden. Zelfs een toestel dat 2 jaar oud is verkopen ze aan 1600 EUR. hallo kroket.

                        Ge kunt indd beter een nieuwe kopen. Zo hebt ge garantie en het plezier om een nieuwe doos open te doen
                        Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                        website: http://www.hung.be
                        facebook - Instagram

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door hung

                          300-400 EUR is al veel. De 2de hands verkopers zijn echt gek aan't worden. Zelfs een toestel dat 2 jaar oud is verkopen ze aan 1600 EUR. hallo kroket.

                          Ge kunt indd beter een nieuwe kopen. Zo hebt ge garantie en het plezier om een nieuwe doos open te doen
                          Zeg nu eerlijk, dat heeft niets met gek zijn te maken, je zou wél gek zijn om het toestel voor minder te verkopen dan het waard is, en niemand is verplicht tegen zijn zin een 2ehands toestel te kopen...
                          3 á 4 honderd euro voor een toestel in perfecte staat is ook voor veel mensen toch nog een groot bedrag minder ook.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D700 (Nieuw - tweedehands)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                            Zeg nu eerlijk, dat heeft niets met gek zijn te maken, je zou wél gek zijn om het toestel voor minder te verkopen dan het waard is, en niemand is verplicht tegen zijn zin een 2ehands toestel te kopen...
                            3 á 4 honderd euro voor een toestel in perfecte staat is ook voor veel mensen toch nog een groot bedrag minder ook.
                            Ik zeg toch, 300-400 is al veel. Er zijn niet veel mensen die hun D700 met 300-400 EUR verlies verkopen. Ge moet al heel goed zoeken.
                            Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                            website: http://www.hung.be
                            facebook - Instagram

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door hung

                              Ik zeg toch, 300-400 is al veel. Er zijn niet veel mensen die hun D700 met 300-400 EUR verlies verkopen. Ge moet al heel goed zoeken.
                              Iets is maar zoveel waard als men er wil voor geven hé...
                              Vraag en aanbod...

                              Comment

                              Working...
                              X