Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm Finepix HS20 EXR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm Finepix HS20 EXR

    For the complete Fujifilm Finepix HS20 EXR review, go to http://www.infosyncworld.com/reviews/digital-cameras/fujifilm-finepix-hs20-exr/11934.htmlFujifilm is...


    Mooie review over de goede en slechte punten van de Fuji . Deze keer dus niet alleen de goede punten van de camera.

    http://www.infosyncworld.com voor de website

  • #2
    Re: Fujifilm Finepix HS20 EXR

    Had er wel al iets over gelezen, maar wist niet dat de videomodus van de Fuji zo slecht was...

    Toch wel jammer. Met elke zogezegde ultieme bridge van Fuji is er toch altijd wel iets mis.
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #3
      Re: Fujifilm Finepix HS20 EXR

      Blijkbaar is het overhittingsprobleem met dit toestel opgelost met een firmware update. Nu enkel nog het AF-probleem tijdens het filmen.

      Vraag me af of dit ook met een firmware update kan verholpen worden of als dit eerder inherent is aan het toestel zelf en eigenlijk écht een minpunt van het toestel/processor/lens is...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Fujifilm Finepix HS20 EXR

        De vraag is wel of het toestel echt warm werd of dat het gewoon een software probleem was.

        Comment


        • #5
          Re: Fujifilm Finepix HS20 EXR

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Blijkbaar is het overhittingsprobleem met dit toestel opgelost met een firmware update. Nu enkel nog het AF-probleem tijdens het filmen.

          Vraag me af of dit ook met een firmware update kan verholpen worden of als dit eerder inherent is aan het toestel zelf en eigenlijk écht een minpunt van het toestel/processor/lens is...
          hello ben nieuw op dit forum en heb de fuji HS20 gekocht. heb al heel mooie fotos kunnen maken op de autom stand en EXR stand, maar ben beginneling. hoe weetik of ikde firmware moet opladen en hoe moet ik zoiets doen ? eeerst ergens downloaden en dan via pc naar camera of ...?

          met dank voor een antwoordje
          Walter

          Comment

          Working...
          X