Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonsondergang

    Hoi hoi allemaal,
    Vanwege mijn beroep(ballonvaarder)maak ik regelmatig mooie kodak momenten mee om het maar even zo te noemen.

    Het wordt tijd om eens wat vaker deze te tonen .
    Vandaar deze aftrap.

    Ik fotografeer met een canon 5d mk2

    Met vriendelijke groet,
    Tony de Hond
    www.xclusiveballonvaarten.nl

  • #2
    Re: Zonsondergang

    Ik wacht op de luchtfoto's
    Bij deze was het moment wellicht mooier dan dat je het in beeld kon brengen.
    Beetje gewoontjes. De kleuren kunnen de foto niet 'dragen' omdat je de horizon te hoog in beeld hebt. De bomen blokeren eerder mijn kijkplezier dan dat ze een toevoeging zijn. Te veel info in beeld om een rustig sfeertje te scheppen.
    Maar ik ben er zeker van dat er wat mooi's staat aan te komen

    Comment


    • #3
      Re: Zonsondergang

      Ik had hier ook een heel ander beeld verwacht....maar die komen nog zeker?

      Ja...vind die foto ook veel te druk....te veel om naar te kijken.
      Ik had hier bijna plat op mijn buik gelegen zodat je alleen het gras en de prachtige kleurrijke lucht had vastgelegd.
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #4
        Re: Zonsondergang

        Mooi kleuren, maar zou wat van de voorgrond af doen, en de takjes rechts.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Zonsondergang

          Ik heb er ook meer gemaakt zie op http://www.xclusiveballonvaarten.nl/foto/seizoen-2011
          Het Probleem is eigenlijk , je bent met een groep mensen en die hebben een ballonvaart bij je geboekt.Je moet dan de aandacht ook aan je passagiers schenken en dit fotograferen doe je als je met zijn alle gezamenlijk van het veld afloopt.

          Ik zal in een nieuw topic eens een zonsondergang vanuit de ballon posten.

          Betreft de drukte staan er volgens mij op mijn site ook zonder dit bosje.

          Thnx for watching .
          Met vriendelijke groet,
          Tony de Hond
          www.xclusiveballonvaarten.nl

          Comment

          Working...
          X