Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DSC-HX100V beschikbaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DSC-HX100V beschikbaar

    De camera is beschikbaar volgens de site van Sony en wordt binnen de 5(7) dagen geleverd

    Zoekt u ondersteuning voor producten van Sony Electronics? Uitgebreide ondersteuningsinformatie over producten van Sony.

  • #2
    Re: DSC-HX100V beschikbaar

    De Fuji HS20EXR laat in elk geval op zich wachten.
    Voor mij wordt het deze ofwel de Sony HX100...
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #3
      Re: DSC-HX100V beschikbaar

      Volgens verschillende gebruikers (Fuji TAlk) wordt de fuji redelijk warm.

      Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.

      Comment


      • #4
        Re: DSC-HX100V beschikbaar

        Had ook al gehoord daarvan, hoewel de meeste gebruikers (bv user reviews op amazon.com) er niet over spreken. Misschien is het beperkt tot een aantal toestellen.

        In elk geval wacht ik deftige reviews af van zowel de Fuji als van de Sony.

        Edit : de laatste 2 reviews op amazon.com zijn helemaal niet positief, oa het hitteprobleem en ook dat bij video het toestel moeite heeft om alles in focus te houden...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: DSC-HX100V beschikbaar

          Hij is niet meer beschikbaar op dit moment.

          Comment


          • #6
            Re: DSC-HX100V beschikbaar

            Oorspronkelijk geplaatst door JoskeXP Bekijk bericht
            Hij is niet meer beschikbaar op dit moment.
            Amai, da moet een dijk van een toestel zijn, uitverkocht nog vóór het op de markt is...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #7
              Re: DSC-HX100V beschikbaar

              Door de problemen van aanlevering uit Japan??

              Comment


              • #8
                Re: DSC-HX100V beschikbaar

                je moet ook opletten , weet je waarom ie zo warm word hij is radioactief

                Comment


                • #9
                  Re: DSC-HX100V beschikbaar

                  Er is vandaag een eerste schip met goederen uit Japan binnengelopen in zeebrugge. Deze week worden er nog 2 verwacht; geen abnormale straling gemeten.
                  Misschien zijn de fototoestellen aangekomen?

                  Comment


                  • #10
                    Re: DSC-HX100V beschikbaar

                    wil er ook reviews zien van deze, denk dat dit volgende bridge wordt

                    Comment


                    • #11
                      Re: DSC-HX100V beschikbaar

                      Dit heb ik op een ander forum gelezen:

                      <<<<<<<<<<<<<<<<<<
                      It sad news, after calling again to Sonystyle Europe they confirm me that there is effectively a serious delay in shipment of the HX100v because of problems at the factory from the earthquake, they try to move the production to an other factory, it could be waiting to the end of May !!! if true it sad news. I hope someone can deny / disaffirm this.
                      >>>>>>>>>>>>>>>>>>

                      Als dit klopt gaat het nog wel even duren voor hij hier beschikbaar is

                      Comment


                      • #12
                        Re: DSC-HX100V beschikbaar

                        Geduld is een schone zaak

                        Comment


                        • #13
                          Re: DSC-HX100V beschikbaar

                          Oorspronkelijk geplaatst door JoskeXP Bekijk bericht
                          Dit heb ik op een ander forum gelezen:

                          <<<<<<<<<<<<<<<<<<
                          It sad news, after calling again to Sonystyle Europe they confirm me that there is effectively a serious delay in shipment of the HX100v because of problems at the factory from the earthquake, they try to move the production to an other factory, it could be waiting to the end of May !!! if true it sad news. I hope someone can deny / disaffirm this.
                          >>>>>>>>>>>>>>>>>>

                          Als dit klopt gaat het nog wel even duren voor hij hier beschikbaar is
                          Ik heb tijd tot Juli dan zou ik hem moeten hebben, komaan Sony :-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: DSC-HX100V beschikbaar

                            Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                            Geduld is een schone zaak
                            Dat moet je helaas als Sonygebruiker tegenwoordig de hele tijd in je oren proberen te knopen ...zelfs voor de aardbeving duurden bepaalde dingen al lang .
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • #15
                              Re: DSC-HX100V beschikbaar

                              De fotozaak wist me gisteren te vertellen dat ze half mei beschikbaar zouden zijn.?

                              Comment

                              Working...
                              X