Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het witte dorp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het witte dorp

    Vanavond gemaakt. Is in feite een kunstwerk. De kunstenaar Gert Robijns heeft zijn geboorteplaats nagebouwd in witte gebouwen. Het is van op afstand te bewonderen op het militair domein van Sint-Truiden. Vandaar de prikkeldraad in de voorgrond.

    ISO 2500 / 1sec / f/2.8 / 14mm

    BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

  • #2
    Re: het witte dorp

    iso 2500 waarom bij een sluitertijd van 1sec werk je toch al met statief?
    dan kan je volgens mij beter voor een nog langere sluitertijd gaan en die iso naar beneden halen, heb je in elk geval niet zo veel ruis in je beeld wat de lucht enkel nog mooier gaat maken ( ook al staat er behoorlijkwat wind)

    voor het overige vind ik het beeld zeker iets hebben mooi van kleuren mooie compo, prikkeldraat op de voorgrond vind ik alle maal zeer goed.


    groetjes
    renske

    Comment


    • #3
      Re: het witte dorp

      Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
      iso 2500 waarom bij een sluitertijd van 1sec werk je toch al met statief?
      dan kan je volgens mij beter voor een nog langere sluitertijd gaan en die iso naar beneden halen, heb je in elk geval niet zo veel ruis in je beeld wat de lucht enkel nog mooier gaat maken ( ook al staat er behoorlijkwat wind)

      voor het overige vind ik het beeld zeker iets hebben mooi van kleuren mooie compo, prikkeldraat op de voorgrond vind ik alle maal zeer goed.


      groetjes
      renske
      Bedankt, Renske. Een statief had ik jammer genoeg niet bij. Ik heb het toestel een beetje kunnen ondersteunen op de draadomheining, maar is dus uit de hand getrokken.
      BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

      Comment


      • #4
        Re: het witte dorp

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim Swerts Bekijk bericht
        Bedankt, Renske. Een statief had ik jammer genoeg niet bij. Ik heb het toestel een beetje kunnen ondersteunen op de draadomheining, maar is dus uit de hand getrokken.

        dan hen ik niets gezecht hoor, de gebouwen staan er best scherp op.

        groetjes
        renske

        Comment


        • #5
          Re: het witte dorp

          Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
          dan hen ik niets gezecht hoor, de gebouwen staan er best scherp op.

          groetjes
          renske
          Het was anders een terecht opmerking, hoor
          BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

          Comment

          Working...
          X