Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update posten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Update posten

    Kan iemand mij info gegeven hoe je een update van een foto kan posten in het zelfde forum. Heb namelijk wat aanpassingen gedaan aan een foto volgens de aanwijzingen van en zou deze opnieuw in hetzelfde onderwerp willen plaatsen.
    Bedankt voor de info.

  • #2
    Re: Update posten

    [Mod-LesC]Je kunt je topic aanpassen (tenminste, als er geen maanden zijn verstreken - dan kan enkel een Mod je helpen) door op de <Aanpassen> knop rechtsonder je post te klikken. Je krijgt dan het invulveldje, met de tekst en codes zoals je origineel hebt ingebracht. Daar breng je je wijzigingen aan, en druk je op <Opslaan> om die op te slaan. Je kunt je titel bovenaan je post aanpassen (b.v. Bloem + update), waarvoor je de knop <Meer opties> zult nodig hebben, maar als je in de lijst (bijvoorbeeld, alle foto's van Macro & Closeup in Showcase) gaat kijken, is die wijziging daar niet doorgevoerd. Dat is een bug van het systeem. Enkel de Mod kan hier de titel wijzigen. Je kunt de Mods altijd contacteren via het uitroepteken rechtsboven je post.
    Helpt dit? Anders hoor ik graag je bijkomende vragen.

    Als je in Showcase post, mag je in principe slechts één foto posten. Een update kan (persoonlijk zou ik dan het origineel achter een linkje zetten, simpelweg door de IMG tags weg te laten), maar geen totaal verschillende tweede zichtbare foto. Kijk naar andere voorbeelden (je vindt ze zeker als je zoekt naar 'update' in de lijst).[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Update posten

      bedankt maar het is duidelijk zo

      Comment

      Working...
      X