Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yn560

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yn560

    Heb een tijd geleden samen met mijn broer 4 YN560 flitsers besteld in China. Ondertussen zijn er reeds 2 van de vier kapot. (alles werkt behalve de flits)
    Iemand dezelfde ervaring? Zou volgens mijn broer de condensator zijn...
    Flickr

  • #2
    Re: Yn560

    ik heb het voorgehad met 2 YN-460's

    Na een tijd indd ook geen flits meer

    klagen bij de verkoper, niet terugsturen want dat willen ze en dan vervangen ze veelal wel maar het kost je ongeveer 25 euro om hem terug te sturen
    dan kan je beter proberen een 50% refund te krijgen hetgeen ik heb verkregen en een nieuwe bestellen of een nieuwe te 'bestellen' en rechtstreeks via paypal de helft van de aankoopprijs over te maken

    zo win je nog een deel van je geld en kan je eventueel van de huidige proberen een nieuwe flitsbuis of ander defect onderdeel te installeren en eventueel er zelfs een bare-bulb flash van te maken zoals d_oracle heeft beschreven voor de 460
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Yn560

      Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
      Heb een tijd geleden samen met mijn broer 4 YN560 flitsers besteld in China. Ondertussen zijn er reeds 2 van de vier kapot. (alles werkt behalve de flits)
      Iemand dezelfde ervaring? Zou volgens mijn broer de condensator zijn...
      dat lijkt me makkelijk te herstellen.... hier
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Yn560

        Al bedankt voor de tips, gingen proberen om ze zelf te repareren. @Koen, kan het dat je link niet werkt? Of is het deze trage PC? (op 't werk)
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Yn560

          Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
          Al bedankt voor de tips, gingen proberen om ze zelf te repareren. @Koen, kan het dat je link niet werkt? Of is het deze trage PC? (op 't werk)
          bij mij werkt die hoor!
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Yn560

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            bij mij werkt die hoor!
            Ondertussen thuis en de link werkt, bedankt!
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Yn560

              'k Had er twee gekocht bij Konijn. Eentje éénmaal gebruikt en een maand in schuif laten liggen. Terug bovengehaald en ... noppes. Geen sjoege meer. De andere die ik ondertussen wel al een paar keer had gebruikt doet het nog steeds. Met lood in de schoenen naar Konijn (flashes omruilen is steeds delicaat !) en zonder tamtam hebben ze me een nieuwe gegeven. Puike service dus
              Ondertussen zijn we al een paar maanden verder en mijn YN560 doen het nog steeds (hout vast houden).
              Ik ben er nooit achtergekomen wat het probleem was trouwens met die enen.

              Tjerri

              Comment


              • #8
                Re: Yn560

                In de mijne (560) zit een vogeltje die precies de keel afgeknepen wordt LOL als ik em op de stand S1 of S2 zet, anders werkt alles perfect.

                Naargja, voor die prijs kan je niet lopen klagen zeggen ze dan natuurlijk.

                Comment

                Working...
                X