Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat mag ik betalen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat mag ik betalen?

    Ik wil een overstap maken naar een Nikon D700 body, tweede hands.
    Het toestel is van 2009 met +/- 5000 clicks.
    Met volle moed wacht ik op jullie advies.

    Plonske, at the Maldieven

  • #2
    Re: Wat mag ik betalen?

    hallo, de D700 kost door de actie van Nikon nu netto ongeveer 1770 euro (digital wharehouse; 1863 -100€)
    Wat vrij duur is want twee maanden geleden kostte hij zonder korting minder dan 1700 euro Maar daar zal de schade in Japan wel voor iets tussenzitten denk ik....
    Alsook een beetje speculatie van Nikon want die weten ook dat iedereen zijn vakantiegeld gaat krijgen

    Wat jij er aan wil geven moet je natuurlijk zelf weten maar bedenk dat je geen of nog weinig garantie hebt.
    Als je dan bijv. 1500€ betaald vind ik dat persoonlijk te veel maar ik zie dat een D700 voor die prijs meestal wel verkocht raakt.

    mvg Jozef
    D800 en een goed glasservies

    Comment


    • #3
      Re: Wat mag ik betalen?

      D700 gaat veel geld tweedehands 1620€ HIER een site met de richtprijzen.

      Comment


      • #4
        Re: Wat mag ik betalen?

        ik zou zegen 3/4e van de nieuwprijs
        maar kan zijn dat het prijsverschil met een nieuwe zo klein is dat je beter wat oplegt voor een nieuwe..
        Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

        Comment


        • #5
          Re: Wat mag ik betalen?

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          D700 gaat veel geld tweedehands 1620€ HIER een site met de richtprijzen.
          Als je een nieuwe kan kopen voor €1770 dan moet je toch gek zijn om €1600 neer te leggen voor een tweedehands body ... bij de 5dII zie je hetzelfde ... totaal ongelooflijk !
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Wat mag ik betalen?

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Als je een nieuwe kan kopen voor €1770 dan moet je toch gek zijn om €1600 neer te leggen voor een tweedehands body ... bij de 5dII zie je hetzelfde ... totaal ongelooflijk !
            Gezien de zotte prijzen heb ik toch een stil vermoeden dat de duurdere toestellen (made in Japan) op termijn een serieus leverprobleem zullen vertonen, door de jammerlijke gebeurtenissen aldaar, voor de D3s(X) zou je bijna de nieuwprijs kunnen krijgen, wacht nog maar eens een paar maand op de nieuwprijzen.

            Comment


            • #7
              Re: Wat mag ik betalen?

              Als je geen waarborg meer kan krijgen op het toestel kan je zoals reeds aangegeven beter een nieuwe kopen voor het geval dat je tegenslag mocht hebben .Anders word het een dure aankoop.

              Comment


              • #8
                Re: Wat mag ik betalen?

                Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                Als je geen waarborg meer kan krijgen op het toestel kan je zoals reeds aangegeven beter een nieuwe kopen voor het geval dat je tegenslag mocht hebben .Anders word het een dure aankoop.
                dat is het laatste waar ik wakker van zou liggen.

                wat je mag betalen? Ik zou zelf zeggen max 1100€.
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Wat mag ik betalen?

                  Ik dank jullie allemaal voor de goede adviezen.

                  Als het prijsverschil zo klein is ga ik voor een nieuw toestel, met garantie ;-).

                  Comment

                  Working...
                  X