Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnespiegel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonnespiegel

    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

  • #2
    Re: Zonnespiegel

    weeral een beauty Kurt ,alleen vind ik het wat spijtig dat die struik zo juist in het midden op de voorgrond staat ,maar toch weer heel knap met prachtige kleuren en spiegeling

    Comment


    • #3
      Re: Zonnespiegel

      Compo vind ik niet geslaagd Kurt..Ook al loopt de horizon in al zijn originaliteit af maar dat kan niet verhinderen dat ik hier een scheef gevoel heb...Ook twijfel ik hier wat aan de echtheid van je kleuren..Is dit een betere van je? Eerlijk gezegd niet.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Zonnespiegel

        Achteraf bekeken niet de mooiste die ik gemaakt heb dat geef ik toe. Een beetje een moeilijke compo die er niet zo goed uitkomt.
        Wat de kleuren betreft... daar is weinig aan gebeurd eigenlijk. Het is een blend van 3 opnames bij heel helder weer. Een klein beetje saturatie toegevoegd dat is alles.

        Op naar betere dus
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: Zonnespiegel

          'k begrijp en volg ook wel de bovenstaande commentaren, maar 'k kan deze foto toch ook wel waarderen
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Zonnespiegel

            De kleuren zijn ok, dat scheef gevoel heb ik echter ook wel, zoals zo vaak met die Heuvellandsche landschapjes
            Een halve graad naar rechts draaien geeft mij een beter gevoel, zonder dat daarbij het horizontale stukje links hellend over komt.

            Voor de rest vind ik dat een mooie blend, wat niet evident is met dit vrij hoog dyn bereik
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Zonnespiegel

              Mooie plaat.
              Grtjs

              Comment


              • #8
                Re: Zonnespiegel

                wat een schitterende lucht.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Zonnespiegel

                  Vind deze al beter dan je vorige upload.
                  Mooie lucht en reflectie....de donkere gedeeltes in de struiken zou ik nog wat oplkaren en de reflectie van de zon op het water is te hard.
                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zonnespiegel

                    deze heeft een mooiere compo dan bij de andere
                    De struiken in de voorgrond vallen idd misschien wat donker uit maar ik denk dat dit moeilijk te mijden was bij een manuele blend. Anders zullen halo's zichtbaar worden
                    Groeten!

                    500px / Facebook

                    Comment

                    Working...
                    X