Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus SZ 30MR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus SZ 30MR

    Hallo,

    Bij opzoekwerk voor een nieuw toestel (eerder een bridge, omdat ik toch wat meer mogelijkheden wil, vooral zoom, video en dergelijke; zie ander topic) kwam ik ook bij dit (nieuw) toestel terecht.
    Het lijkt me echt een klassetoestel en zo compact.
    Hierbij een review:
    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews


    En ook groter detail van de specs op snapsort.
    Ik vind persoonlijk dat een 4de plaats echt beter kan.
    Aangezien ik de populariteit, een touchscreen en GPS echt niet belangrijk vindt, komt dit toestel voor mij echt hoger uit.



    Wat vinden jullier van dit toestel? Volgens mij is het in België nog niet beschikbaar.

  • #2
    Re: Olympus SZ 30MR

    Deze hou ik ook eventjes in de gaten, maar de specs en heel het toestel eigenlijk lijken me te mooi om waar te zijn...
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #3
      Re: Olympus SZ 30MR

      Toestel staat trouwens ook een weekendcatalogus van het Nieuwsblad in gadgettopic.
      Dus moet binnenkort toch beschikbaar zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Olympus SZ 30MR

        Volgens deze site leverbaar vanaf begin mei (Nederland) aan 299 euro (aanbevolen VP is wel 349 euro)


        Pixmania pro spreekt over 13 mei...

        Comment


        • #5
          Re: Olympus SZ 30MR

          Oorspronkelijk geplaatst door JTTT Bekijk bericht
          Toestel staat trouwens ook een weekendcatalogus van het Nieuwsblad in gadgettopic.
          Dus moet binnenkort toch beschikbaar zijn.
          En wat wordt erover gezegd ?
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Olympus SZ 30MR

            En wat wordt erover gezegd ?

            Comment


            • #7
              Re: Olympus SZ 30MR

              Was vooral een herhaling van de specs.Er werd geen waardeoordeel gegeven.
              De producten die in zo'n topic staan worden (volgens mij) allemaal betaald door de producent...

              Comment


              • #8
                Re: Olympus SZ 30MR

                Hier het bewijs dat je kan zoomen tijdens het filmen :
                Olympus' new compact super zoom. A pocket sized camera that has 24xoptical zoom. THE 3D WORKS GREAT! I tried it on the W3 3D camera from fuji.


                Het wordt hoogstwaarschijnlijk deze, tenzij bij reviews de fotokwaliteit compleet tegenvalt. Is nu al beschikbaar bij digicamshop, dus de andere winkels zullen wel volgen.
                Ik was nog aan het twijfelen tussen deze en de nieuwe Sony HX100 ; de oly is eigenlijk meer een point and shoot dan een bridge, maar de PSAM-modus die je bij de Sony wel hebt, ga ik niet missen gezien ik deze zelfs met mijn reflex nooit gebruikt heb.
                Bovendien is hij bijna 150 euro goedkoper dan de Sony...
                Last edited by Kaneda; 10 mei 2011, 12:26. Reden: Link vergeten...
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: Olympus SZ 30MR

                  Niemand geïnteresseerd in deze camera blijkbaar...

                  Heb nog maar weinig sample pictures gevonden van de Olympus, maar over het algemeen blijken ze niet echt scherp te zijn. Maar die kritiek krijgt de Sony HX100 ook.

                  Als iemand meer info (en vooral sample foto's) kan vinden over de SZ30, hou je dan vooral niet in...
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • #10
                    Re: Olympus SZ 30MR

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    Niemand geïnteresseerd in deze camera blijkbaar...

                    Heb nog maar weinig sample pictures gevonden van de Olympus, maar over het algemeen blijken ze niet echt scherp te zijn. Maar die kritiek krijgt de Sony HX100 ook.

                    Als iemand meer info (en vooral sample foto's) kan vinden over de SZ30, hou je dan vooral niet in...
                    zijn er dan al reviews van HX100?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Olympus SZ 30MR

                      Oorspronkelijk geplaatst door raul09 Bekijk bericht
                      zijn er dan al reviews van HX100?
                      Ook nog niet...
                      Maar heb deze eigenlijk al van m'n lijstje geschrapt. Ik vind 'm wel duur, bijna 500 euro.
                      De SX30is is uit van eind vorig jaar en is dus al in prijs gezakt tot zo'n 370 euro.
                      De HX100 is sneller dan de SX30 en heeft 1080p. Het laatste hoeft niet voor mij, het eerste valt wel mee bij de canon.
                      En dan is er nog de olympus. Ik wacht dus op reviews van de SZ30 en dan beslis ik of ik de Canon of de olympus koop.
                      Panasonic Lumix FZ2000

                      Comment


                      • #12
                        Re: Olympus SZ 30MR

                        Iemand dit toestel ondertussen in handen gekregen??

                        Comment


                        • #13
                          Re: Olympus SZ 30MR

                          Iemand al meer info? En betere prijzen?

                          Comment

                          Working...
                          X