Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijnlandschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijnlandschap

    In Limburg zijn deze torens zoveel deel van het landschap geworden dat ik ze met een gerust geweten in dit forum onderdeel post. Heb onder z/w nog een "oude" versie van deze staan.



    Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

  • #2
    Re: mijnlandschap

    ik zie deze niet bij "mijn topics". Even dit proberen om te zien of er nu iets veranderd.
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: mijnlandschap

      had die toch liever gezien zonder dat dominante stuk op de voorgrond. Kon je die niet vermijden door je standpunt te veranderen ?
      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

      Comment


      • #4
        Re: mijnlandschap

        Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
        had die toch liever gezien zonder dat dominante stuk op de voorgrond. Kon je die niet vermijden door je standpunt te veranderen ?
        Ja, kon ik en heb ik ook gedaan maar dan wordt het ééntje uit een dozijn en zo dacht ik er "iets anders" van te maken.

        Bedankt voor de reactie.
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: mijnlandschap

          Ik begrijp wat Lin bedoelt. Die helle, "nieuwe" betonbalk belemmert het zicht naar dit oud verleden.

          Misschien was iets naar links gaan een optie en onder de balk door heen schieten, als een soort doorkijkje dan ?
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: mijnlandschap

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Ik begrijp wat Lin bedoelt. Die helle, "nieuwe" betonbalk belemmert het zicht naar dit oud verleden.

            Misschien was iets naar links gaan een optie en onder de balk door heen schieten, als een soort doorkijkje dan ?

            Heb ik ook al gedaan maar, alweer, wordt een beetje "gewoontjes".
            Ik zal er toch eens één plaatsen in een ander topic (is hier showcase, mag er maar ééntje)

            Bedankt voor de reacties.

            Groeten, Bert
            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
            www.bertofotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: mijnlandschap

              Mijn mening ken je al hé...
              Ik vind die wel mooi - dat 'nieuwe' accentueert imo het oude gedeelte.
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment


              • #8
                Re: mijnlandschap

                Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                Ik vind die wel mooi - dat 'nieuwe' accentueert imo het oude gedeelte.
                Zelfde mening....het oude wordt verdrongen door het "nieuwe"....zoals met vele dingen tegenwoordig!!
                De herhaling van de diagonale lijn vind ik hier ook goed!
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment

                Working...
                X